Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kleindochter wou iets anders voor haar uitnodiging 18 jaar
Re: kleindochter wou iets anders voor haar uitnodiging 18 jaar
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Tis knap gedaan en zeker een Hof waard..
Zoals als gezegd...Ga maar eens kijken in mijn Topic over Extreme bewerkingen en laat je kunsten de vrije loop...
Heb deze na een opmerking van plaatwerker ook in extreme bewerkingen geplaatst met een link naar de beginnershoek, maar is daardoor waarschijnlijk niet opgevallen ,
maar toch bedankt voor de felicitaties natuurlijk aan iedereen
groetjes
Renée
dit verdiend op zich al een een aparte plaats, proficiat met je HoF,
kun je er nog zo'n maken ?? je kan zo best een eigen stijl ontwerpen
Het vraagt wel een deel inspiratie, heb gisteren nog een bewerking op extreme cs bewerkingen geplaatst maar kan wel niet tippen aan de voorgaande, maar ja ze kunnen niet allemaal even goed zijn, maar zal er zeker nog mee verder gaan
bedankt en grietjes
Renée
proficiat een welverdiende HOF en een pracht van een bewerking ,wou dat ik ook terug 18 werd, zijn er nu ettelijke jaren meer, dan kon je ook mijn uitnodigingen maken
Normaal blader ik even vlug door de hof plaatjes, maar deze trok toch mijn aandacht... ben eigenlijk niet zo voor extreme bewerkingen in ps, maar deze... ze heeft iets speciaals, mooi gedaan!
Comment