Geef mij maar de eerste. Mooie contrasterende kleuren, groen rechts, geel links en mooi in het midden het wit verlichte Gravensteen. Ook goeie compo, boorsteen die vertrekt uit linkeronderhoek. Mooi.
Groetjes
Persoonlijk vind ik dat er in foto 2 wel potentieel zit ...
Ik vind het lijnenspel van de voorkant het flatgebouw wel iets hebben. Maar er zijn nu nog wat te veel randelementen voor mij in deze foto. Misschien nog eens teruggaan en je echt concentreren op het flatgebouw en dan echt gaan voor het lijnenspel ? Ik weet natuurlijk ook niet als het technisch mogelijk is om een positie te kiezen zodat je echt kan gaan voor het lijnenspel.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Prachtig plekje he, waar je die eerste genomen hebt? Zo dichtbij 't stad en toch zo rustig... Heerlijk om daar foto's te trekken...
Ben er nog nooit na zonsondergang geweest, maar 't lijkt mij alvast de moeite!
Bedankt voor de positieve reacties.
Foto 2 is van het nieuwe gerechtsgebouw, dit is volledig in glas aan de voorkant en 's nachts verlicht, geen flatgebouw dus. Ik vond het wel iets hebben. Misschien moet het anders in beeld gebracht worden? Tips zijn welkom.
1 en 3 prachtige sfeerfoto's, van compo en licht 2 is van een andere orde, modern met lijnenspel en ook mooi
Hier sluit ik me bij aan.
Zoals deka suggereert, kun je het lijnenspel van het gerechtsgebouw nog extra in de verf zetten. Ik vind het nu al een geslaagde foto, maar je kunt er volgens mij nog meer mee doen.
Persoonlijk vind ik dat er in foto 2 wel potentieel zit ...
Ik vind het lijnenspel van de voorkant het flatgebouw wel iets hebben. Maar er zijn nu nog wat te veel randelementen voor mij in deze foto. Misschien nog eens teruggaan en je echt concentreren op het flatgebouw en dan echt gaan voor het lijnenspel ? Ik weet natuurlijk ook niet als het technisch mogelijk is om een positie te kiezen zodat je echt kan gaan voor het lijnenspel.
groeten,
deka
1. Leuk met die lichtlagen.
2. Ik dacht net hetzelfde als Deka, behalve dat het dan over het gerechtsgebouw gaat
Daar valt vast en zeker veel meer uit te halen.
3. Heel schreeuwerig met die blauwe kerstboomverlichting. Een beetje te veel van het goeie, voor mij.
Technisch zijn de plaatjes zeker in orde.
Als ik het goed begrijp moet er met die foto van het gerechtsgebouw 'iets' gebeuren maar ik zie niet goed wat, andere opnamehoek, photoshop,....???? Daarom zit ik dus in de beginnershoek en zou het erg op prijs stellen als iemand kon omschrijven wat ermee moet gebeuren, zo leert men nog iets.
Comment