Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niet in de sneeuw.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• niet in de sneeuw.....

.....wel vanuit de trein.

groetjes
    renske

Re: niet in de sneeuw.....

Weer een mooie Renske vanuit jou trein, die als je zo doorgaat nog beroemd gaat worden
    Kleur, sfeer en standpunt is prima voor mij Alleen heb ik wat moeite met de compo vanwege helemaal rechts het afgesneden dorpje. Kon je niet ietsje naar rechts zodat ook de boom wat opschuift naar links (evenwicht in het beeld). 'k Weet het de trein stopt niet hé of je moet aan de noodrem trekken - waarschijnlijk niet aan gedacht
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

ge hebt mensen die slapen in de trein. er zijn er die lezen...
      en dan heb je renske, die maakt foto's waar wij nadien dan ook van kunnen genieten.
      ik zou van de boom mijn onderwerp maken en hetgeen dat teveel is aan de footo afknippen.
      uiteraard is dat mijn mening he, en ik ga niet beweren dat mijn mening de beste is
      een pessimist is een optimist met ervaring.
      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
      Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Heel mooi, maar ik volg ook de meningen van G.R. en Martijn.
        Ik zou een crop proberen tot net links van de kerk.

Sowieso... knappe foto

Grtz,
        Peter
        Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilpet71 Bekijk bericht
          Heel mooi, maar ik volg ook de meningen van G.R. en Martijn.
          Ik zou een crop proberen tot net links van de kerk.

Sowieso... knappe foto

Grtz,
          Peter
          ik ga deze niet croppen maar er liever nog een.

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk bericht
          ge hebt mensen die slapen in de trein. er zijn er die lezen...
          en dan heb je renske, die maakt foto's waar wij nadien dan ook van kunnen genieten.
          ik zou van de boom mijn onderwerp maken en hetgeen dat teveel is aan de footo afknippen.
          uiteraard is dat mijn mening he, en ik ga niet beweren dat mijn mening de beste is
          ik laat jullie met veel plezier mee genieten.
          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          'k Weet het de trein stopt niet hé of je moet aan de noodrem trekken - waarschijnlijk niet aan gedacht
          wel al aan gedacht en ook aan het kostenplaatje daarvan

het beeld is mss niet echt in evenwicht zoals hierboven vermeld, ik vind de kerk wel een meerwaarde hebben.
          ik ga deze niet croppen, dan maak ik liever een nieuwe

groetjes
          renske

Comment

Weer een mooie. Ik volg de reacties hierboven ook wel een beetje, maar het is en blijft jouw foto.
            "Foto's vanuit de trein" kan een interessant album/boek worden.
            Volhouden!
            Luc

Comment

Vind hem mooi wat betreft vlakverdeling ... Kerk er wel of niet op, laat ik in het midden.
              Veel tijd om te kiezen heb je niet als deze moet nemen vanuit de trein.
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                wel al aan gedacht en ook aan het kostenplaatje daarvan

het beeld is mss niet echt in evenwicht zoals hierboven vermeld, ik vind de kerk wel een meerwaarde hebben.
                ik ga deze niet croppen, dan maak ik liever een nieuwe

groetjes
                renske
                De kerk (of het dorpje) is inderdaad een meerwaarde Renske. Ik heb nooit gesproken van croppen, enkel of de mogelijkheid bestond (of bestaat) de foto een beetje meer naar rechts te draaien zodat de kerk meer in de foto zit en de boom wat opschuift naar links zodat het beeld meer in balans kom te staan
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

ik ken nog niet veel van fotografie en geef mijn menig nog maar over wat ik graag zie of niet ,en naar deze foto kijk ik heel graag , maar u doorkruis wel een mooie omgeving

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    De kerk (of het dorpje) is inderdaad een meerwaarde Renske. Ik heb nooit gesproken van croppen, enkel of de mogelijkheid bestond (of bestaat) de foto een beetje meer naar rechts te draaien zodat de kerk meer in de foto zit en de boom wat opschuift naar links zodat het beeld meer in balans kom te staan
                    sorry,
                    het is wat verwarend denk ik door mijn reactie op quote, ik had je wel degelijk goed verstaan.
                    maar ben van mijn reactie op juw bericht weer overgegaan naar een algemeen antwoord en zoals vaak bij mijn schrijven zorgt dit voor verwarring.

groetjes
                    renske

Comment

Working...
                    X