Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Weer een mooie Renske vanuit jou trein, die als je zo doorgaat nog beroemd gaat worden
Kleur, sfeer en standpunt is prima voor mij Alleen heb ik wat moeite met de compo vanwege helemaal rechts het afgesneden dorpje. Kon je niet ietsje naar rechts zodat ook de boom wat opschuift naar links (evenwicht in het beeld). 'k Weet het de trein stopt niet hé of je moet aan de noodrem trekken - waarschijnlijk niet aan gedacht
ge hebt mensen die slapen in de trein. er zijn er die lezen...
en dan heb je renske, die maakt foto's waar wij nadien dan ook van kunnen genieten.
ik zou van de boom mijn onderwerp maken en hetgeen dat teveel is aan de footo afknippen.
uiteraard is dat mijn mening he, en ik ga niet beweren dat mijn mening de beste is
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
ge hebt mensen die slapen in de trein. er zijn er die lezen...
en dan heb je renske, die maakt foto's waar wij nadien dan ook van kunnen genieten.
ik zou van de boom mijn onderwerp maken en hetgeen dat teveel is aan de footo afknippen.
uiteraard is dat mijn mening he, en ik ga niet beweren dat mijn mening de beste is
'k Weet het de trein stopt niet hé of je moet aan de noodrem trekken - waarschijnlijk niet aan gedacht
wel al aan gedacht en ook aan het kostenplaatje daarvan
het beeld is mss niet echt in evenwicht zoals hierboven vermeld, ik vind de kerk wel een meerwaarde hebben.
ik ga deze niet croppen, dan maak ik liever een nieuwe
Weer een mooie. Ik volg de reacties hierboven ook wel een beetje, maar het is en blijft jouw foto.
"Foto's vanuit de trein" kan een interessant album/boek worden.
Volhouden!
Luc
Vind hem mooi wat betreft vlakverdeling ... Kerk er wel of niet op, laat ik in het midden.
Veel tijd om te kiezen heb je niet als deze moet nemen vanuit de trein.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
wel al aan gedacht en ook aan het kostenplaatje daarvan
het beeld is mss niet echt in evenwicht zoals hierboven vermeld, ik vind de kerk wel een meerwaarde hebben.
ik ga deze niet croppen, dan maak ik liever een nieuwe
groetjes
renske
De kerk (of het dorpje) is inderdaad een meerwaarde Renske. Ik heb nooit gesproken van croppen, enkel of de mogelijkheid bestond (of bestaat) de foto een beetje meer naar rechts te draaien zodat de kerk meer in de foto zit en de boom wat opschuift naar links zodat het beeld meer in balans kom te staan
ik ken nog niet veel van fotografie en geef mijn menig nog maar over wat ik graag zie of niet ,en naar deze foto kijk ik heel graag , maar u doorkruis wel een mooie omgeving
De kerk (of het dorpje) is inderdaad een meerwaarde Renske. Ik heb nooit gesproken van croppen, enkel of de mogelijkheid bestond (of bestaat) de foto een beetje meer naar rechts te draaien zodat de kerk meer in de foto zit en de boom wat opschuift naar links zodat het beeld meer in balans kom te staan
sorry,
het is wat verwarend denk ik door mijn reactie op quote, ik had je wel degelijk goed verstaan.
maar ben van mijn reactie op juw bericht weer overgegaan naar een algemeen antwoord en zoals vaak bij mijn schrijven zorgt dit voor verwarring.
Comment