Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Is het doorkijk- of spiegelglas? Het lijkt mij spiegelglas, maar dan is 't vreemd dat we de fotograaf niet zien staan. Terwijl het toch lijkt of je er loodrecht voor stond op het moment van de opname?
M.a.w. een foto waar ik bij blijf hangen en mij doet nadenken... da's goed
Grtz,
Peter
Canon EOS 550D - Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II VC - Canon EFS 55-250mm - Tamron 90mm f/2.8 DI Macro 1:1
Eigenlijk is het leuke eraf als ik de situatie uitleg
Maar goed, voor de geïnteresseerden :
Dit is gewoon dik doorkijkglas.
Op het einde van de dijk in Zeebrugge staan meerdere schermen in glas.
Achter het glas zie je dus heel vaag de wijdse ruimte van het strand, de zee en de bewolkte lucht.
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Eigenlijk is het leuke eraf als ik de situatie uitleg
Maar goed, voor de geïnteresseerden :
Dit is gewoon dik doorkijkglas.
Op het einde van de dijk in Zeebrugge staan meerdere schermen in glas.
Achter het glas zie je dus heel vaag de wijdse ruimte van het strand, de zee en de bewolkte lucht.
greetz
Cheeta
En ik vind dat nou net wel leuk en interessant. Hiermee is nogmaals het bewijs geleverd dat achter elke foto een verhaal steekt Als je dat van bij aanvang al verteld dan riskeer je andere reacties, wat ik betreur daar het in eerste instantie altijd over de foto gaat. En naar opname en titel deze ten zeerste weet te waarderen
Heel mooi beeld ! Abstract, eentje waar je je eigen verhaal kan aan geven .... Je zou er met een beetje goede wil ook wel een kwalletje kunnen in herkennen ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment