Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nat, koud, en dan....dit!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nat, koud, en dan....dit!

Ik vind dit een prachtige foto die perfect de sfeer van het ogenblik weergeeft,als men de tijd neemt om in die sfeer mee te gaan.
    greets
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
      Idem hier, ik wil best wel maar kom nog niet veel verder dan mooi of een foute inschatting en de bal er naast geschopt. Het is wel leuk als je de nodige commentaar kan krijgen.
      Wat je foto zelf betreft waag ik mij weer eens. Met de uitleg kan ik je bedoeling wel volgen en is het goed bekeken. Zonder de uitleg een groen blad tussen vele afgestorven bladeren. Je moet bij deze opname er eerst echt over nadenken voordat je iets kan zeggen over de inhoud. Ik heb nog al opnamen gezien waar er meer achter zit. Niet gemakkelijk.
      Ik volg Anaisje volledig, het is inderdaad niet gemakkelijk om beelden met een diepere betekenis te analyseren en de betekenis ervan te begrijpen en dan nog eens met de juiste woorden comments te geven. Maar gelukkig zijn hier wel mensen die dat wel perfect kunnen
      Amai wat een discussie heeft die foto op gang gebracht
      Dus kort en krachtig MISSIE GELUKT

grt. Ria

Comment

Bedankt voor jullie commentaar. Ik had nogal de neiging om 'ruimere' foto's te nemen. Door video's van Gavin Hoey te bekijken kreeg ik ook oog voor details. Ik ben er in ieder geval beginnen op te letten. Zo zag ik dit 'tafereeltje' net toen ik de auto in de garage wou rijden. Vloekend dat ik door de regen uit mijn auto moest om die poort te openen en toen werd mijn aandacht getrokken naar dit gele blaadje temidden een hoopje bruine, bijna verrotte bladeren. Ik heb mijn auto binnengereden, mijn camera genomen en mijn humeur was plots stukken beter.... :-) Dank u Gavin Hoey om mij erop te wijzen ook op kleine dingen en details te letten.....
        Sedert dat ik intensief bezig ben met fotografie, en da's nog niet zo heel lang heb ik het gevoel dat ik heel anders aankijk tegen de dingen die ik rondom mij zie. Ik zie ook veel meer mooie dingen. Het is nu enkel nog de kunst ze op de juiste manier op foto te krijgen.

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funflower Bekijk bericht
          Bedankt voor jullie commentaar. Ik had nogal de neiging om 'ruimere' foto's te nemen. Door video's van Gavin Hoey te bekijken kreeg ik ook oog voor details. Ik ben er in ieder geval beginnen op te letten. Zo zag ik dit 'tafereeltje' net toen ik de auto in de garage wou rijden. Vloekend dat ik door de regen uit mijn auto moest om die poort te openen en toen werd mijn aandacht getrokken naar dit gele blaadje temidden een hoopje bruine, bijna verrotte bladeren. Ik heb mijn auto binnengereden, mijn camera genomen en mijn humeur was plots stukken beter.... :-) Dank u Gavin Hoey om mij erop te wijzen ook op kleine dingen en details te letten.....
          Sedert dat ik intensief bezig ben met fotografie, en da's nog niet zo heel lang heb ik het gevoel dat ik heel anders aankijk tegen de dingen die ik rondom mij zie. Ik zie ook veel meer mooie dingen. Het is nu enkel nog de kunst ze op de juiste manier op foto te krijgen.

Groetjes
          Je gaat ook mooie zaken zien wanneer je tegen 120 over de autostrade rijd. Om pissig van te worden dat je dan niet kunt stoppen.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Funflower Bekijk bericht

Groetjes
            Inderdaad Funflower, het zijn de kleine dingen die het doen en soms het belangrijkste zijn. Naar je uitleg toe, je hebt een goede ingesteldheid aangenomen en je zal dus nog mooie foto's brengen. Succes !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Merci!

Comment

Working...
              X