Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wei
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Wei
Eerst denk je: de weg neemt je mee in de foto, maar een beetje spijtig van de sporen naar links, die mag je niet volgen want dan loop je zo weer buiten.
Door er wat mee te schuiven heb ik ze ook eens bekeken, afgesneden net onder dat grote betonnen voorwerp (?) en dan krijg je volgens mij een mooier en sterker beeld als panorama. De voorgrond voegt weinig interessants toe en mag er voor mij af.
Dit is mijn mening en daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn.
Luc
-
Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk berichtEerst denk je: de weg neemt je mee in de foto, maar een beetje spijtig van de sporen naar links, die mag je niet volgen want dan loop je zo weer buiten.
Door er wat mee te schuiven heb ik ze ook eens bekeken, afgesneden net onder dat grote betonnen voorwerp (?) en dan krijg je volgens mij een mooier en sterker beeld als panorama. De voorgrond voegt weinig interessants toe en mag er voor mij af.
Dit is mijn mening en daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn.
LucDie struik in de rechterbenedenhoek staat in de weg.
Comment
-
dat verbouwen van het landschap tot panorama hoeft voor mij niet, hou wel van ruimte/diepte, maar er mag wel meer doortekening in de voorgrond --> contrast met mistige achtergrond.
Niks aantrekken van mijn smaak, hoor, lekker je eigen gang gaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht.......... maar een beetje spijtig van de sporen naar links, die mag je niet volgen want dan loop je zo weer buiten.
vind het een mooi plaatje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtnaar links?
grt,bouk.
Met die eeuwigdurende regeringsvorming geraakt een mens een beetje gedesoriënteerd.
Luc
Comment
-
Comment