Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op de eerste is vanalles te zien maar geeft dit plaatje een toeristische inhoud. De tweede vind ik beter, rustiger en hij vertelt ook wat. Goed van kleur en licht
1. Jacob staat er goed op
2. Ik heb moeite met het schuine. Het zijn daar leuke huisjes (met schattige retrokinderkleedjes) maar ik vind ze hier niet zo goed in beeld gebracht. De kleurtjes vind ik wel prima weergegeven.
Gent is toch een zeer mooie stad hé
Foto 1 is precies nen souvenir foto waarvan 'het model' is gaan lopen.... Er staat veel en uiteindelijk niets op.
Foto twee weet ik zo niet echt Ik zou die croppen naar groen wit gebouw en proberen rechttrekken. 't Staat allemaal een beetje scheef. Het roze gebouw is compleet 'verkracht' door die openstaande garagepoort en die loshangende kabel (Daar kan je uiteraard niets aan veranderen).
Dit is gewoon wat ik denk, ik ken er anders eerlijk gezegd niet veel (bitter weinig) over en wil zeker niemand kwetsen.
Om het in het latijns te zeggen: De gustibus et coloribus non est disputandum.
Met vriendelijke groet,
Laurent
We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!
Comment