Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bibliotheek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bibliotheek

    Voor een boek moet je er niet meer zijn.

    Iso 640, f9, 1/50sec, LR 3

    Origineel onder, heb de foto verouderd, vond dat persoonlijk wel passen, of niet?


    Bedankt voor het kijken en de beoordeling.
    Last edited by Pixxel; 6 januari 2011, 19:19. Reden: Update
    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Bibliotheek

    De kleuren staan wat raar, er ligt precies een zweem over in een of andere kleur. Van het onderwerp kun je wel iets leuk maken.Ik zou persoonlijk het perspectief van de foto en eventueel de kleurtint wijzigen.
    Mijn Flicr

    Comment


    • #3
      Re: Bibliotheek

      Oorspronkelijk geplaatst door Mikka Bekijk bericht
      De kleuren staan wat raar, er ligt precies een zweem over in een of andere kleur. Van het onderwerp kun je wel iets leuk maken.Ik zou persoonlijk het perspectief van de foto en eventueel de kleurtint wijzigen.
      ik volg mikka, en zou het zelf ook niet beter kunnen formuleren.

      groetjes
      renske

      Comment


      • #4
        Re: Bibliotheek

        Bij de eerste doet de kleur het voor mij niet, vind de tweede dus veel beter van weergave. Het perspectief stoort me niet daar het behoorlijk in balans staat
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Bibliotheek

          Mijn voorkeur gaat ook naar de tweede. Het "schots en scheef verzakte" (ook al is het in 't echt niet zo) past wel bij het oude gebouw.
          Luc

          Comment


          • #6
            Re: Bibliotheek

            doe mij maar nummer 2, mooi vervallen BW zo, (in kleur: de kleuren werken niet voor mij, missschien beter tegen donkere ondergrond?), perspectief lekker uit het lood geeft sfeer !

            Comment

            Working...
            X