Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Iedereen bedankt voor de positieve reacties.
Dit is ver van en enkele dagen voor de brand.
De foto is door PSE gepasseerd. Door het gebruik van een naar boven gerichte groothoek was er wel wat perspectiefcorrectie nodig. De eerder beperkte "dynamic range" van een fototoestel (vergeleken met het menselijk oog) werd dan weer bijgestuurd met "shadows en highlights". En tot slot kwamen de aloude dokatechnieken "tegenhouden en doordrukken" nog van pas om de wolk wat meer karakter te geven.
Luc
Control-Z en LaurentS, ook bedankt voor jullie reactie en mening.
Voor wat de omgeving betreft: dit is wat ik door mijn raam zie. Misschien een beetje luiheid van mijn kant, maar door regelmatig foto's van je eigen straat te nemen krijg je op den duur toch een leuke reeks van een door het weer en seizoenen steeds wijzigend onderwerp.
Luc
Waw Luc, wat heb jij hier neergepoot De wolk doet mij ook denken aan een brandhaard in de buurt. In het geheel gezien een spectaculaire foto, goed van licht en compo. En vanwege de originaliteit
Waw Luc, wat heb jij hier neergepoot De wolk doet mij ook denken aan een brandhaard in de buurt. In het geheel gezien een spectaculaire foto, goed van licht en compo. En vanwege de originaliteit
Raymond, ook bedankt voor je reactie. Niet te veel bewieroken hé, er is al genoeg wolk te zien.
Luc
Comment