Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moddervulkaantje closer-up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• moddervulkaantje closer-up

closer-up wordt het bijna abstract, itt. mijn vorige post 'moddervulkaantjes'.
    Ik zag zachte blub-belletjes en verse modderstroompjes over een uitgedroogde en gebarsten modder-grond.
    Aan het terrein is te zien, dat het er zo af en toe flink heftiger aan toe gaat, maar net als met andere vulkanische verschijnselen, je weet nooit wanneer...

Re: moddervulkaantje closer-up

In combinatie met de vorige is het .

Je ziet beter wat er aan de gang is hier (informatieve waarde). Puur esthetisch is de foto inderdaad wat abstracter, maar door de vorige foto is er toch nog een goede situering.

Alleen vind ik deze foto ook boeiender.

Comment

Ik ben eveneens geinteresseerd in geologische processen en ik vind dat je het mooi documentair in beeld hebt gebracht.

Fotografisch pleit ik voor iets meer ruimte aan de linkerzijde zodat de witte rand niet wordt afgesneden.

Heb ik het juist als het 'vulkaantje' ergens tussen de 5 en 10 cm doorsnee heeft?

Welke onverlaat heeft met zijn vingers een tekst aangebracht toen de modder nog nat was?
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Ik ben eveneens geinteresseerd in geologische processen en ik vind dat je het mooi documentair in beeld hebt gebracht.
        jij ook, leuk! dank voor je compliment.

Fotografisch pleit ik voor iets meer ruimte aan de linkerzijde zodat de witte rand niet wordt afgesneden.
        inderdaad, heb ik slordig gedaan..

Heb ik het juist als het 'vulkaantje' ergens tussen de 5 en 10 cm doorsnee heeft?
        de meesten wel wat groter: kratertjes ong. 20 -30 cm doorsnee.

Welke onverlaat heeft met zijn vingers een tekst aangebracht toen de modder nog nat was?
        Wat heb jij goede ogen! ...en dan te bedenken dat ik voor de foto heel voorzichtig, om geen storende sporen achter te laten, onder de afzetting door ben gekropen.
        Wat bezielt mensen toch om van alles te bekladden, te verstoren .

Comment

Mooi voorbeeld hoe het gewone slijk der aarde plots heel mooi kan zijn .
          Verder volg ik voorgaande bemerkingen, idd jammer van de graffiti in het slijk.

grts
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

ik vind dit best een knappe plaat, goed werk fena maar dit zijn we al een beetje gewoon van jou.

groetjes
            renske

Comment

Working...
            X