Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi effect verkregen door het toevoegen van ruis/korrel.
Waar is de tijd dat ik zelf nog op een slee zat en werd getrokken door de ouders??
Dat is wat ik denk bij het zien van deze foto
De kader vind ik wel iets minder die had ik persoonlijk weg gelaten
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Waar is de tijd dat ik zelf nog op een slee zat en werd getrokken door de ouders??
Ik volg en ik zou zelfs meer zeggen : Waar is de tijd dat ik zelf nog op de slee zat... Remeber the Good Old Times!!!
Groeten,
Laurent
We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!
De compo vind ik goed, maar rond de slee zie ik een witte gloed, waarschijnlijk heb je dat gedaan om de aandacht er naar toe te trekken maar daardoor vind het blauw er wat over.
Er is geen korrel of ruis aanwezig Martijn, zeker niet toegevoegd. Het effect wordt veroorzaakt door de sneeuwval. Kader daar leg ik me bij neer
Ben er ook zo zot niet van.
Als sfeerbeeld kan het tellen als het werkelijk zo enorm aan het sneeuwen was waardoor je opname geen detail meer heeft.
Dat zou ik je zeker niet toewensen Stefan, zot worden van een foto
Heb het intro aangehaald : een ferme sneeuwbui, waarin deze mensen met de slee doortrokken. Opgenomen met een 200 mm waardoor het effect van de sneeuwval nog benadrukt wordt en je deze sfeer creëert ! Lensgebruik in functie van...
Comment