Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als het kriebelt moet je ... krabben

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Als het kriebelt moet je ... krabben

Onderwaterbeelden van krabben. Impressies? Hoe verbeteren (techniek, compositie,...)?
    Ik ben maar een eenvoudig beginnertje, die de basisprincipes nog aan het leren is...

Re: Als het kriebelt moet je ... krabben

Is dit gefotografeerd in een aquarium?
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Meer informatie is inderdaad handig voor onderbouwde kritiek.

Mij valt de eerste het meest in de smaak; bij de andere twee zijn de krabben redelijk goed gecamoufleerd.

Comment

De eerste foto heeft m'n voorkeur... leuke compositie, goeie kleur en scherpte, I like it!
        Heb je dit door het raam van je aquarium genomen? amaai dat glas is proper!

Comment

Ik denk dat ze niet in een aquarium werden genomen ...

De scherpte ligt telkens goed.
          Bij de compositie zou ik er wel op letten dat je krabben niet telkens zo centraal in beeld staan.
          Opletten met flitsen op nabij staande delen (vb de overbelichte zakpijp in foto 2).
          Bij foto 3 is het misschien mogelik nog wat op te lichten ?

greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

Comment

De foto's zijn genomen,met een Canon PS A710IS.
            De 2e en 3e foto zijn genomen in Zeeland (Grevelingen meer) tijdens duiken met perslucht, de 1e foto heb ik op "weekend" genomen in Portsmouth (Zuid Engeland), terwijl ik daar aan het snorkelen en vrijduiken was.