Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je bewerking is mooi. Je hebt duidelijk de storende elementen - zoals het verkeerslicht links - wat minder aandacht gegeven, en ook de rode lichten minder 'vrolijk' gemaakt, om een sfeervolle foto te maken.
Een hele verdienstelijke poging om een niet zo makkelijke situatie (avond- & nachtfotografie) vast te leggen. Daarbij ook nog de mist......
Toch zou ik de verticalen in je foto (de twee kolommen links en de stijlen van de afsluiting rechts) rechtzetten.
Groetjes
Een hele verdienstelijke poging om een niet zo makkelijke situatie (avond- & nachtfotografie) vast te leggen. Daarbij ook nog de mist......
Toch zou ik de verticalen in je foto (de twee kolommen links en de stijlen van de afsluiting rechts) rechtzetten.
Groetjes
Bedankt voor de comments en de feedback.
Wat die balken betreft zal ik dit eens proberen als ik een ander progje heb, momenteel zit nog met Adobe® Photoshop® Elements 2.0 .
Comment