Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vader en zoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vader en zoon

jong geleerd is oud gedaan en kijken waar het schoentje knelt

Re: vader en zoon

Weer zeer jammer dat hier geen comments op gegeven worden Zeer motiverend voor de fotograaf.

Sommige hebben geluk dat ze iets van hun vader kunnen leren hebben.
    Foto met veel emoties.
    Educatieve foto.
    Grandiose pose van de zoon. Een geluk dat dit hoefijzer gloeiend heet is anders had hij er mee tussen gezeten.
    Vader die koelbloedig aan het genieten is van de intresse van zijn zoon.
    Zie dat brilletje van die zoon. Een nerd in spe, als je hem op straat zou zien, maar gaat toch maar eventjes de uitgaging aan met een Ton spieren. Of hoe dikwijls we een verkeerde indruk hebben van iemand, alleen maar op basis van uiterlijk.
    Snel in een kader en tegen de muur.
    Ben benieuwd wat de andere er van denken.

Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

De concentratie van de zoon straalt er gewoon af.
      Je kan zelf bijna de verbrande hoef ruiken.
      Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

bedankt voor het uitgebreid commentaar het is hem inderdaad om het verhaal te doen fotografisch is het niet helemaal correct maar dit moet kunnen dacht ik ter informatie de knaap is helemaal geen nerd hoor hij heeft de job overgenomen en speelt nu zelf met hun voeten (van 't paard)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vos70 Bekijk bericht
          bedankt voor het uitgebreid commentaar het is hem inderdaad om het verhaal te doen fotografisch is het niet helemaal correct maar dit moet kunnen dacht ik ter informatie de knaap is helemaal geen nerd hoor hij heeft de job overgenomen en speelt nu zelf met hun voeten (van 't paard)
          Een echte nerd zie ik dat nu bepaald ook niet doen. Vandaar mijn comment over de vooroordelen op basis van uitzicht.
          Dit is feitelijk voor mij een foto voor in de HOF
          Het mag ook eens een foto zijn uit beginnershoek die in den HOF mag staan.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
          X