Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ho, dat is weer prachtwerk hé Vraagje : Je foto heeft een mauve (magenta) tint, is dus geen echte zwart/wit. Is dit bewust ?
nee dit is niet bewust, en als ik het juist heb heb je me nog al eens die opmerking gemaakt bij een van mijn b&w omzettingen (niet bij up to the light, dat was bewust) kan het zijn dat dit door een foute omzetting komt? ik heb deze omgezet in cs3 channel mixer, monochrome en preset ...rood, groen,blauw,.... filter (weet niet meer welke)
het scherm waar ik op werk is ook al niet gecalibreerd, had de zweem dus ook niet opgemerkt.
meestal zet ik om met black and white (cs3) en regel ik de kleur schuifjes zelf tot ik het gewenste resutaat bekom, maar soms neem ik de moeite niet zoals nu
Comment