Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Goh, prachtig parcours doorkruis jij op de trein ....
Knap plaatje dat voor mij af is.
groeten,
deka
idd best knap, en dan laat ik nog heel veel liggen omdat je zeer beperkt bent in een trein die het landschap aan een snelheid van 90km/u voorbij raast en je net de opening van een klein raampje hebt.
ik heb er al eens aan gedacht het parcour een te voed te doen maar ben nog op zoek naar een compagnon. iemand intresse?
groetjes
renske
Last edited by bleuspics; 30 december 2010, 22:24.
idd best knap, en dan laat ik nog heel veel liggen omdat je zeer beperkt bent in een trein die het landschap aan een snelheid van 90km/u voorbij raast en je net de opening van een klein raampje hebt.
ik heb er al eens aan gedacht het parcour een te voed te doen maar ben nog op zoek naar een compagnon. iemand intresse?
groetjes
renske
Oei, deze bijna over 't hoofd gezien. Weer een heel knappe opname plus omzetting
Het landschap waar jij doorreist is golvend en het leent zich tot mooie plaatsjes, doch ben benieuwd waar zich deze streek situeert. Een parcour afwandelen daar ben ik steeds voor te vinden, dus ik heb interesse !
prachtig gedaan heel serene sfeer.
in dit jaargetijde liever met die trein door dit landschap, waar?, ik woon in nederlandse vlakke polder , iedere heuvel voor mij al boeiend!
Maar denk dat jouw foto's dit landschap zo bijzonder maken!
Oei, deze bijna over 't hoofd gezien. Weer een heel knappe opname plus omzetting
Het landschap waar jij doorreist is golvend en het leent zich tot mooie plaatsjes, doch ben benieuwd waar zich deze streek situeert. Een parcour afwandelen daar ben ik steeds voor te vinden, dus ik heb interesse !
het traject gaat van Galmaarden naar halle, een 35 tal km
galmaarden licht nog net in een uithoek van vlaams braband aan de grens met oost vlaanderen en onze waalse broeders, dus van het uithoekje van vlaams braband gaan we naar henegouwen om vervolgens terug in (Halle) vl braband te komen.
T'is zo al niet altijd gemakkelijk om mooie foto's te nemen maar als je tot dit resultaat komt van uit de trein genomen dan heb ik maar één woord, chapeau. Het lijkt alsof je met de hand alles op zijn plaats hebt kunnen zetten. Verhouding lucht aarde, de afsluiting links die je naar de boom leid en via de struiken daaronder naar de boerderij om dan terug te eindigen bij een afsluiting. zeer geslaagd als je het mij vraagd
juist daarom, als je canon al niet zoveel ruis maakt op 1000 iso wat zou nijn nikon dat dan doen
@ padeveje, danktje maar moet toegeven dat ik wel enkele trukjes gebruik zoals 5, 6 opnames vlak na elkaar schieten en indien nodig croppen, en belichting en contrast aanpassen in cs3.
Comment