Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste post

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste post

Omdat de vaste fotograaf was weggevallen, heb ik eens een poging gedaan. ( eerste keer ) ...

Hier een snapshot, ik ben tevreden, wat kan er beter? ( ps: aan de opstelling kon ik niets wijzigen )

100madame_Dec2010-0049 by LaroPaul, on Flickr

De andere pics van die dag op : http://www.flickr.com/photos/laropau...7625645129198/

Tips altijd welkom.

Groeten.
    Last edited by Paul_M; 29 december 2010, 11:55.
    www.milla-it.be - Snelle webhosting aan lage prijs met persoonlijk contact.

Re: Eerste post

Vertel eens de bedoeling van deze foto, want hij is anders moeilijk te beoordelen.

Comment

wel,

ik moest een soort fotoreportage maken van een verkoop van kledij/tassen/...
      de stukken lagen er dus verspreid, ik kon er enkel foto's van nemen

*zonder flits
      *met een 55-200 standaard lens...
      *een nieuwe nikon

:-)

Comment

Bij de andere pics zitten er mooie bij!

Deze vind ik minder. Er zit zo'n oranje zweem over de foto. Het product is ook niet echt duidelijk en je ziet eigenlijk te veel op de foto.

Comment

dus hier nog wat met de whitebalance spelen ?

de bedoeling was ( dacht ik ) om 1 product te laten zien en te laten merken dat er nog andere zijn ook ...

bedankt voor de input ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk bericht
            Bij de andere pics zitten er mooie bij!

Deze vind ik minder. Er zit zo'n oranje zweem over de foto. Het product is ook niet echt duidelijk en je ziet eigenlijk te veel op de foto.
            Ik volg. Foto op zich was de bedoeling niet duidelijk, hij hoort bij een reeks dan past hij er wel bij natuurlijk. Ik zou de producten toch nog meer proberen in de kijker te zetten. Het komt nogal rommelig over nu.
            Tip: neem bij dit soort foto's je foto's in RAW, kan je de WB nog aanpassen daarna.
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Working...
            X