Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

skyline

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• skyline

ochtend foto'ke in de gentse haven

hieronder , is hij verdeeld op 1/3

Last edited by stevedw; 28 december 2010, 18:31. Reden: Foto te groot

Re: skyline

Ik vind het een geslaagde foto, maar ik zou wel een deel van de lucht weglaten.
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Ik zou beginnen met de kademuur recht te zetten (helt nu af naar links) en dan inderdaad een stuk lucht wegcroppen zodat je de verhouding 1/3 - 2/3 benadert. Zo bekom je een mooiere verhouding en behoudt je de weerspiegelingen in het water. Met je instellingen F16 en Iso 100 bekom ja natuurlijk die heel lange sluitertijd wat (zelfs met statief) voor wat onscherpte kan zorgt. Misschien wilde je die lange sluitertijd voor de beweging van de dampwolken ?
      Groetjes

Comment

Kade muur kun je niet recht zetten, omdat het rechtse gedeelte dieper ligt.
        als je dan de kade recht legt staan alle gebouwen schuin( camera stond 100% pas)

bovenste stuk is eraf
        Last edited by stevedw; 28 december 2010, 17:39.

Comment

[Mod]
          De tweede foto is groter dan de toegestane afmetingen op dit forum. Gelieve de foto te verkleinen en weer zichtbaar te plaatsen bij je eerstvolgende bezoek aan het forum.

Comment

viola aangepast

Comment

Ik ga voor de update. Heel mooi en mooie diepe kleuren.
              Luc

Comment

Ik ga ook voor de update
                Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Ik weet het niet 1 of 2, vind ze alle twee mooi, ik vind het echt prachtige kleuren,je foto "blinkt" precies

grt. Ria

Comment

volgens mij kan je hem wel nog recht zetten, perspectief croppen en nog een hele hoop andere bewerkingen, maar vind dit hier niet nodig, ik vind het zo al een fraaie opname, als die al uit één opname bestaad, of heb ik het juist als ik denk dat deze uit meerdere opnamen bestaat.

groetjes
                    renske

Comment

Je eerste foto op BD en al dadelijk een sterke binnenkomer. Proficiat en welkom !
                      Ga ook voor de update Ben eveneens benieuwd naar het antwoordt op vraag van Renske ?
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Hallo,

Knappe foto. Resoluut voor N°2.

Happy New Year
                        We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevedw Bekijk bericht
                          viola aangepast
                          Het is niet Viola, het is Sannepoes, onze mod. Foto is best aardig.

Comment

De foto vind ik prachtig,. Het onderwerp niet- waarom:..... moet er vanmiddag heen om te werken!!!!!!!!!!
                            Happy New Year.
                            Photography is an art of observation.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                              volgens mij kan je hem wel nog recht zetten, perspectief croppen en nog een hele hoop andere bewerkingen, maar vind dit hier niet nodig, ik vind het zo al een fraaie opname, als die al uit één opname bestaad, of heb ik het juist als ik denk dat deze uit meerdere opnamen bestaat.

groetjes
                              renske
                              is 1 opname !
                              ik heb vandaag terug wat foto's genomen , maar kreeg die blauwe kleur niet , maar was geen heldere nacht vandaag

thx voor de goeie reacties

Comment

Working...
                              X