Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mijn meningen:
foto 1: de boom had ook scherp moeten zijn. En het vogelhuisje staat wel erg in de hoek geplakt.
foto 2: voor mij de beste. Misschien had die struik links daar niet mogen opstaan.
foto 3: die vogels leken mij eerst vuile plekken op de lens of zoiets. Maximaal ingezoomd? Had anders wel een mooie geweest.
Plaats steeds de EXIF-gegevens bij de foto's voor meer tips!!!
Voor mij ook de tweede, mits het weglaten van de struik links. Ik zou eerst rechtzetten, helt nu precies wat over naar links (al kan de toestand ter plaatse zo zijn, maar het oogt een beetje raar), en dan croppen tot juist voor die uiterst linkse spar. Misschien dan het formaat nog wat aanpassen in de hoogte zodat je landschapformaat blijft behouden. Heb het eens geprobeerd en volgens mijn mening wordt ie heel wat beter.
Groetjes
Comment