Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een nacht op namen van de Molentjes ,het lijkt of ze heel hard draaien .
Rechts is de grote waterkering die ons beschermt tegen het hoge water een ware trekpleister voor scholen en toerisme !!
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Maar is in dit geval minder niet beter? De linkerkant van de foto draagt niet echt bij tot het onderwerp en leidt eerder af; kan er gerust af voor mij!
qua licht en sfeer is dit een goeie opname, maar inderdaad, de linkerkant voegt inderdaad weinig toe. En vooral de molens recht in het midden is niet echt een succes... heb je geen beelden waarbij je de camera wat meer naar rechts had gericht?
mooi en houwen zo.
eindelijk eens die molens van een niet zo,n vanzelfsprekend camerastandpunt.
grt,bouk.
Dank je wel v
oor jou reactie
Ik ga er ook niets aan doen , de foto heeft een andere betekenis als gedacht bij de vorige reacties , Het draait bij mij om de draaiende molens, de nacht, en de waterkering
grt,
Pimpeltje
Pimpel
Dank je wel v
oor jou reactie
Ik ga er ook niets aan doen , de foto heeft een andere betekenis als gedacht bij de vorige reacties , Het draait bij mij om de draaiende molens, de nacht, en de waterkering
grt,
Pimpeltje
Dan bedoel je hiermee een registratie of een souvenir van iets... en dan kunnen we niet anders dan deze te aanvaarden Uit fotografisch oogpunt liggen de zaken anders : Je snijdt de foto middendoor en je hebt dus twee foto's in één, dat zijn de opmerkingen van "de vorige reacties" Pimpeltje
Dan bedoel je hiermee een registratie of een souvenir van iets... en dan kunnen we niet anders dan deze te aanvaarden Uit fotografisch oogpunt liggen de zaken anders : Je snijdt de foto middendoor en je hebt dus twee foto's in één, dat zijn de opmerkingen van "de vorige reacties" Pimpeltje
Nu dan heb ik het verkeerd begrepen , maar ik vind het toch zonde het geheel spreekt mij zo aan ! ik heb een andere nu gesplitst maar dat kost tranen
Bedankt voor de reacties ,
grt,
Pimpeltje
Pimpel
De update is inderdaad beter qua compositie. Het is echter jouw foto en als de elementen links voor jou betekenisvol zijn, dan telt dat ook.
Een andere mogelijkheid is dat je er een twee- of drieluik van maakt, dan komt misschien iedereen aan zijn trekken. Het kan in ieder geval een leuke oefening zijn.
Luc
Comment