Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boomklever

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Boomklever

geduld is een schone deugd...
    3 prachtige foto's

grts, Daniël

Comment

Prachtig, prachtig ik heb net een opname gepost van 2 meesjes van achter mijn venster, vond de timing mooi maar mijn opname verbleekt bij de jouwe.

Comment

Bedankt iedereen voor de fijne reacties .
        Ik ben heel blij dat ik met deze reeks mij eerste jaar fotografie mag afsluiten. Vanaf januari ga ik het af en toe eens wagen om al eens een foto een trapje hoger te posten .

@ G.R. , ik weet het, liever één foto, maar ik was zo enthousiast dat ik 'm nu eindelijk te pakken had gekregen .

@ Mich, blijkbaar kunnen de vogeltjes best wel wat verdragen, de honger en het lekkere eten zullen hier zeker wel in meespelen. Ik heb mijn plekje verscholen in een houtschuur en werk via een open raam. Als je van buiten naar binnen kijkt is het er heel donker. Het geluid lijkt hen ook niet te storen, ze beginnen zelfs te poseren .

@ KatrienD, als je niet teveel last hebt van reflecties moet dat zeker lukken door een proper vensterraam. Maar ze moeten wel even aan je aanwezigheid wennen natuurlijk.

De twee uren wachten werden ondertussen door tal van kleinen modelletjes gevuld, de camera stond niet stil . Leuk om te weten te komen welke vogels er zoal in je tuin huizen .
        Alles samen de laatste week zo'n 300 shots genomen aan het voederhuisje, daar hou ik zo'n een dozijn goeie foto's aan over. Je moet veel slechte foto's maken om er een paar goeie aan over te houden .

Groetjes en een fijn en veilig eindejaar voor iedereen.
        Last edited by Edje C; 27 december 2010, 20:29.
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Pff, wat doet dit bij de beginnershoek ? Pràchtige plaatjes, om trots op te zijn hoor !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
            Bedankt iedereen voor de fijne reacties .
            Ik ben heel blij dat ik met deze reeks mij eerste jaar fotografie mag afsluiten. Vanaf januari ga ik het af en toe eens wagen om mijn foto's hier een trapje hoger te posten .

Groetjes en een fijn en veilig eindejaar voor iedereen.
            A zo, je gaat ons warme nest proberen te verlaten. OK succes, maar vergeet ons niet Ook nog een fijn eindejaar !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Deze foto's mogen gerust onder beoordeling dieren staan hoor, ze zijn zeer scherp en mooi van licht.
              Je hebt hier een soort gefotografeerd die vele vogelaars op hun verlanglijstje staan hebben (inc. mezelf)om ook eens vast te leggen en dan nog van zo dichtbij !

Misschien een tip om rond je voederplaatst ééns enkele takken te plaatsen zodat je een meer natuurlijke setting krijgt en zo een totaal andere foto over houd.

www.pdsfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                A zo, je gaat ons warme nest proberen te verlaten. OK succes, maar vergeet ons niet Ook nog een fijn eindejaar !
                Ik ga het warme nest zeker niet verlaten hoor G.R. , er staat wel duidelijk bij "af en toe" . Ik voel me hier thuis en dat zal ook zo blijven in de toekomst, wees gerust, ik ben zeker geen hoogvlieger.
                Maar af en toe eens uitvliegen kan geen kwaad hé . Zoals AnneliesS en anderen reeds aangaven (thanks ), soms moet je al eens durven het warme nest uit te vliegen.

Oorspronkelijk geplaatst door Airco Bekijk bericht
                Deze foto's mogen gerust onder beoordeling dieren staan hoor, ze zijn zeer scherp en mooi van licht.
                Je hebt hier een soort gefotografeerd die vele vogelaars op hun verlanglijstje staan hebben (inc. mezelf)om ook eens vast te leggen en dan nog van zo dichtbij !

Misschien een tip om rond je voederplaatst ééns enkele takken te plaatsen zodat je een meer natuurlijke setting krijgt en zo een totaal andere foto over houd.

Bedankt voor de beoordeling en de tip .
                Dat was ik eigenlijk van plan maar met al dat sneeuw scheppen en winterse toestanden bleef er alleen maar tijd over om foto's te maken . Naar volgende winter toe heb ik al een hele setting uitgekiend, die ga ik in het najaar in alle rust opbouwen .

grts
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

simpelweg alle drie even mooi
                  Proficiat voor je geduld. (ik wou dat ik dat ook zo had )
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

Goe bezig ed , mooi lekker scherp

Comment

super gave foto's echt netjes gedaan
                      A snap shot is a two-dimensional piece of paper. A photograph is a three-dimensional work of art.

Comment

Knap gedaan.
                        Prachtig detail en zeer goed belicht.
                        Om jaloers van te worden.
                        Luc

Comment

Working...
                        X