Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Als deze genomen is bij een koude wind dan heb je in mijn ogen knap werk geleverd .
Heel mooi van belichting en de scherpte, gezien de wind, vind ik prima.
grts
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Als deze genomen is bij een koude wind dan heb je in mijn ogen knap werk geleverd .
Heel mooi van belichting en de scherpte, gezien de wind, vind ik prima.
grts
Sluitertijd 1/4000 ste .....en xxxxx pogingen later
We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!
' t Is inderdaad mijn 2de plaatsing vandaag. (Ik heb ondertussen nog eens reglement(en) gelezen en niets gevonden..... maar bij deze weet ik het nu dus wel en zal het niet meer doen )
Wat de foto betreft........puur beginnersgeluk !!! (Zie maar mijn eerste plaatsing van vandaag )
Ik trek wel veel foto's (Vooral van de voetbal van mijne kleinen , (tot 900 / matchke...dan zit er wel soms eens een betere bij !!!) De rest wordt geklasseerd in.... De Prullebak... Leve digitale fotografie !!!
Groetjen en prettige feestdagen ,
Laurent
We moeten doen wat we kunnen.... zolang het maar plezant blijft !!!
Oorspronkelijk geplaatst door BarkingfangioBekijk bericht
.....
' t Is inderdaad mijn 2de plaatsing vandaag. (Ik heb ondertussen nog eens reglement(en) gelezen en niets gevonden...
3.1. Fotohoek: Beginnershoek
In de Beginnershoek kan je als aankomende fotograaf je eerste foto's plaatsen. Ook een foto waarover je niet echt tevreden bent maar die je toch graag wil laten beoordelen kan je hier kwijt. Van de bezoekers wordt verwacht dat ze eerder milde commentaren en/of opbouwende kritieken geven.
In de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
[Mod]
Bouk was zo vriendelijk om even het juiste citaat uit het forumreglement te halen. In zijn bericht kan je lezen dat je 1 topic per kalenderdag mag openen in de Beginnershoek.
Normaal gaat er een slotje op voor een dag, maar dat laat ik nu achterwege omdat we al maandagmorgen zijn.
Wel mag je maar pas dinsdag een nieuw topic openen in de Beginnershoek.
Comment