Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koud om te zwemmen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Te koud om te zwemmen

Last edited by KatrienD; 26 december 2010, 15:33. Reden: update
    Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Re: Te koud om te zwemmen

Mooi van kleur en goed van sfeer Afsnijden onderaan tot het water juist weg is geeft een betere compo naar mijn mening. En die twee dikke zwarte balken, hebben die een betekenis ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Inderdaad te koud om te zwemmen, ik zou je foto veel mooier vinden zonder die zware banden onder en boven. Nemen nu veel kostbare pixels in beslag die de foto niet ten ten goede komen.

grts
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

aangepast in beginpost
        Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Yup, de tweede. Je hebt een mooie golvende beweging in de voorgrond (vorm van het eilandje); dit verstrekt de associatie met water nog voor mij. In de eerste was dit nog net een tikkeltje sterker.

De (rode) weerspiegelingen leiden wel een beetje af.

Comment

is gewoon onderaan de Scheldedijk hoor, loopt tot tegen de kant en bij hoogwater staat het onder. Rode schijn zijn de minder fraaie fabrieken aan de overkant.

Comment

Een mooie en ik ben wellicht een kadertjes- en balkjesfan en daarom vind ik de eerste beter. Zo'n zwrte randen doen voor mij kleuren beter opleven!
              Stel je kritieken niet te scherp...
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

nice,
                zeer plezierig om naar te kijken.
                inderdaad wel een beetje spijtig van de fabrieksschoorstenen aan de overkant. (weg werken in ps??)
                een pessimist is een optimist met ervaring.
                Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Working...
                X