Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstdiner

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kerstdiner

Hoe onze tafel er gisteren voor het eten uitzag
    Last edited by Béta; 25 december 2010, 08:44.
    Sony Alpha 550

Re: Kerstdiner

Het ware wellicht mooier geweest indien je de voorste stoel aan de kant had geschoven,
    omdat je er nu een beetje tegenop kijkt. Verder hoop ik dat het hartelijk gesmaakt heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Het ware wellicht mooier geweest indien je de voorste stoel aan de kant had geschoven,
      omdat je er nu een beetje tegenop kijkt. Verder hoop ik dat het hartelijk gesmaakt heeft.
      Zelfde opmerking. En komt nu de tafel NA ... ?
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooie sfeer. Zoals hierboven had de stoel beter aan de kant gestaan. Nu is er een grote zwarte vlek. Het raam had misschien ook beter uit de foto gelaten, omdat het licht van kleur is vraagt het nogal veel aandacht van de kijker.

Comment

of de gordijnen even dicht, want nu is het inderdaad een te grote lichte plek
          Without a good eye no good photographs. But without good hands no photography at all.

Comment

Leuke sfeer
            Wat schaftte de pot?
            Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Het was Lekkere tomatensoep, garnalencoctail erna, hoofdgerecht hebben we overgeslaan en zijn direct aan de ijsstronk begonnen, het hoofdgerecht hebben we de dag erna gegeten

bedankt voor de leuke reacties en tips ! prettige feesten!
              Sony Alpha 550

Comment

Working...
              X