Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi onderwerp.
maar waarom heb je de "donut" zo centraal in beeld gezet?
iets meer uit het centrum zou meer spanning in de compositie geven.
mooi van contrast.
Ik vind de centrale opstelling, samen met de diagonale lijn een heel mooie zet.
Lijkt me een sneeuwcirkeltje op een voorruit... maar ik kan er verdikke ook ferm naast zitten.
Zoals gezegd, zeer intrigerende foto. Mooi van diagonaal en dus prima van compo (mijn visie). Alsook de zwart/witte kleurtoon versterkt deze opname. En Plaatwerker... je titel, toch knap en begeleidend gevonden
mooi onderwerp.
maar waarom heb je de "donut" zo centraal in beeld gezet?
iets meer uit het centrum zou meer spanning in de compositie geven.
mooi van contrast.
Als ik een foto neem, spelen dat soort overwegingen door mijn hoofd en over mijn
kijkglaasje. Toch voor centraal gekozen.
Ik vind de centrale opstelling, samen met de diagonale lijn een heel mooie zet.
Lijkt me een sneeuwcirkeltje op een voorruit... maar ik kan er verdikke ook ferm naast zitten.
Intrigerende foto!
Had gekund. Maar dan was de auto te water geraakt.
Dit is gezien vanaf het bruggetje en gekadreerd tot ik tintelende vingers kreeg.
Zoals gezegd, zeer intrigerende foto. Mooi van diagonaal en dus prima van compo (mijn visie). Alsook de zwart/witte kleurtoon versterkt deze opname. En Plaatwerker... je titel, toch knap en begeleidend gevonden
Als een titel door BD wordt verplicht, dan maak ik er een sport van.
Lukt de ene keer beter dan de andere. 'Donut' was de eerste associatie, maar te banaal.
Daarna ga je met de gedachten op de vrije loop en ineens zag ik het.
Deze zit boordevol "contrasten " wat betreft lijnenspel, weergave van de texturen van de ondergrond, spelingen met licht en donker, vormen ... Een plaatje waar je wel eventjes blijft bij hangen. Knap.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment