Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anaglyph fotootjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Anaglyph fotootjes

    3 Voorbeeldfotootjes die ik in 2005 met mijn Ixus 40 had gemaakt (één toestel en geen speciaal dubbeltoestel).

    Jullie moeten wel een rood-cyaan brilletje opdoen... anders heeft het niet veel zin

    Mijn vrouw



    onze tuintje (ziet er niet meer zo uit)



    een testbeeldje
    EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen

  • #2
    Re: Anaglyph fotootjes

    Ik heb mijn doel voor morgen gevonden; een gepast brilletje zoeken!

    Comment


    • #3
      Re: Anaglyph fotootjes

      Ik heb mijn snorkelbril opgezet, maar dat heeft niet veel geholpen. Ik vind dan ook dat,
      wanneer je zulke foto's presenteert, je aan de ingang van het forum gratis brilletjes moet
      uitdelen.

      Comment


      • #4
        Re: Anaglyph fotootjes

        ik heb ooit (in 2005 dus) een dvd van shrek 3D gekocht waar ze drie brillekes meegaven om de film te kunnen zien met de familie, ben wel 2 brilletjes kwijt maar ja.... opgelet want er is ook rood - groen versie van de brilletjes en ik weet niet of het effect dan nog even zichtbaar blijft.
        EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen

        Comment


        • #5
          Re: Anaglyph fotootjes

          Haha. Jazeker deze zijn ook geslaagd!
          Eindelijk iemand die het ook gaat doen hoop ik.

          Tot ziens.

          Brillen (rood/cyaan) komen nu veel voor bij DVD's en recameakties.

          wim

          Comment


          • #6
            Re: Anaglyph fotootjes

            Hé, d'er zat zo'n blauw-rood brilletje bij mijn boek Digitale Fotografie 2 (J.Staels). Weet ik eindelijk waarvoor ik dat kan gebruiken. Leuk!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Anaglyph fotootjes

              Foto 2 vind ik prachtig !!!
              Met het juiste brilletje natuurlijk.
              http://www.wimbosch.be

              Comment

              Working...
              X