Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuw in het bos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sneeuw in het bos

    Dit is één van m'n eerste foto's die ik genomen heb in de sneeuw.
    Wat vinden jullie ervan?
    Wat is goed, wat kan beter ?



    EXIF:

    Camera Model: Canon (Canon EOS 400D DIGITAL)
    Lens Focal Length: 70,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/60 sec
    F-Number: F9,0
    ISO: 400
    Compensation: EV 3/3
    Last edited by hollebiksje92; 21 december 2010, 17:19.

  • #2
    Re: Let it snow...

    Is hij zo goed, dat ik geen recties krijg ?

    Comment


    • #3
      Re: Sneeuw in het bos

      Wou het mijne net neerpennen , ik vind 'm goed. Misschien een veel gezien beeld dezer dagen maar daarom zeker niet minder mooi.
      Iso nog een stapje naar beneden en een iets grotere f-waarde zouden verbeteringen kunnen zijn maar dan ga je al naar een statief moeten gaan. Ken de lichtomstandigheden niet, vrij donker vermoed ik, misschien heb je nu ook reeds op statief gewerkt?

      Grts
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: Sneeuw in het bos

        Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
        Wou het mijne net neerpennen , ik vind 'm goed. Misschien een veel gezien beeld dezer dagen maar daarom zeker niet minder mooi.
        Iso nog een stapje naar beneden en een iets grotere f-waarde zouden verbeteringen kunnen zijn maar dan ga je al naar een statief moeten gaan. Ken de lichtomstandigheden niet, vrij donker vermoed ik, misschien heb je nu ook reeds op statief gewerkt?

        Grts
        Ja, het was een redelijke grijze dag.
        Helaas heb ik geen statief. Mss een idee voor onder de kerstboom ?

        Comment


        • #5
          Re: Sneeuw in het bos

          mag iets scherper en de lucht mag eraf.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Sneeuw in het bos

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            mag iets scherper en de lucht mag eraf.
            grt,bouk.
            ok bedankt voor de tips!

            Is dit beter, of moet er nog een centimeter af ?
            Last edited by hollebiksje92; 22 december 2010, 09:33.

            Comment


            • #7
              Re: Sneeuw in het bos

              Oppassen met teveel willen verscherpen, hier ben je net iets te ver gegaan denk ik.
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #8
                Re: Sneeuw in het bos

                Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                Oppassen met teveel willen verscherpen, hier ben je net iets te ver gegaan denk ik.
                Dus als hij een klein beetje minder scherp is, is hij goed ?

                Comment


                • #9
                  Re: Sneeuw in het bos

                  Voor mij wel maar voor iemand anders weer niet misschien . De sneeuw komt nu net een ietsje te hard over naar mijn inziens.
                  Het zal voor iedereen anders zijn natuurlijken 100 kijkers tevreden houden is een utopie. Iedereen kijkt hier ook naar een ander scherm wat ook dikwijls kleine verschillen met zich mee kan brengen.
                  Belangrijkste is nog steeds dat je zelf tevreden moet zijn met het resultaat en zoals ik al zei, ik vond 'm goed en ik vind de update beter . De crop is prima zo, niets meer van af doen, brengt veel meer sfeer in de foto .

                  grts
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sneeuw in het bos

                    Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                    Voor mij wel maar voor iemand anders weer niet misschien . De sneeuw komt nu net een ietsje te hard over naar mijn inziens.
                    Het zal voor iedereen anders zijn natuurlijken 100 kijkers tevreden houden is een utopie. Iedereen kijkt hier ook naar een ander scherm wat ook dikwijls kleine verschillen met zich mee kan brengen.
                    Belangrijkste is nog steeds dat je zelf tevreden moet zijn met het resultaat en zoals ik al zei, ik vond 'm goed en ik vind de update beter . De crop is prima zo, niets meer van af doen, brengt veel meer sfeer in de foto .

                    grts
                    Ok bedankt!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sneeuw in het bos

                      Voor een eerste sneeuwfoto vind ik hem zeer goed. Vooral, de sneeuw is wit, want je ziet hier nogal wat blauw de laatste dagen. Voor de rest volg ik mijn voorgangers.
                      Groetjes

                      Comment

                      Working...
                      X