Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Jesus zou geboren zijn 7 jaar voor onze jaartelling en ergens eind februari begin maart.
Ik vraag me nog steeds af wat kerstmis bij ons daarmee te maken heeft traditie zeker
Mvg
Spogy
Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.
Jesus zou geboren zijn 7 jaar voor onze jaartelling en ergens eind februari begin maart.
Ik vraag me nog steeds af wat kerstmis bij ons daarmee te maken heeft traditie zeker
Mvg
Spogy
traditie??? ma neen, we gaan de heidenen kerstenen en die vieren toch wel de kortste dag zekers... maar dat kunnen we als christen niet toelaten... dus, dan vieren we die dag maar de komst van onze goede redder, ze mogen nog altijd vieren, maar niet meer in heidense naam
maar het is een leuke foto, misschien iets te weinig contrast, anders wel leuk!!!
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
veel te krap gekadreerd.
nu draait alles om het kerststalletje.
het is min of meer een reproductie, zonder inbreng van de fotograaf.
wat gebeurt er allemaal rond het kerststalletje? daar ben ik benieuwd naar. zelfs als het een rommelige omgeving is.
Inderdaad, weinig opwindend. Ik zie Jezus, die voor galg en rad zou opgroeien, zijn
moeder Maria, haar bedrogen echtgenoot, Jozef. Maar wie is die andere man? Of is
het een vrouw?
Comment