Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hij met de grote voeten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hij met de grote voeten

Na de heilige apen van de monkey temple wordt ook de olifant als heilig aanzien. Klik Ganesh

Bedankt voor het kijken,
    mvg,
    Kinglouie
    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

Re: Hij met de grote voeten

Mooie reeks met een hele mooie 3 de.
    Nepal--Kathmandu ?
    Denk met heimwee terug als ik deze plaatjes zie.

Comment

Van belichting en compo heel goed bij nr. 1 & 2 Nr.3 is dan weer straatfotografie, leven zoals het is, altijd interessant op alle vlakken. Het licht zat je daar niet mee bij nr.3 maar het beeld heeft wel zijn verhaal
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Hele mooie derde. Maar als ik zo eens naar de mensen (toeschouwers) kijk, lijkt me dit
        toch ook daar geen alledaags beeld om zo door de straat te trekken. Of vergis ik me?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door delucce Bekijk bericht
          Mooie reeks met een hele mooie 3 de.
          Nepal--Kathmandu ?
          Denk met heimwee terug als ik deze plaatjes zie.
          Bedankt delucce, inderdaad Kathmandu.
          foto 1 een detail op de rondgang aan Swayambunath
          2 en 3 in Patan enne heimwee, zwijg me ervan.

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Van belichting en compo heel goed bij nr. 1 & 2 Nr.3 is dan weer straatfotografie, leven zoals het is, altijd interessant op alle vlakken. Het licht zat je daar niet mee bij nr.3 maar het beeld heeft wel zijn verhaal
          Bedankt G.R. het licht zat inderdaad niet mee, ik had er nog een tweede waar de olifant beter op stond maar de berijder iets minder en daar viel het licht helemaal tegen, vele uitgebrande stukken. Alles manueel hé weet je, en dan mis ik weleens.

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Hele mooie derde. Maar als ik zo eens naar de mensen (toeschouwers) kijk, lijkt me dit
          toch ook daar geen alledaags beeld om zo door de straat te trekken. Of vergis ik me?
          Bedankt doudeke. Alledaags is het niet denk ik. Ik was er voor de vierde keer deze keer ('t is een virus, ik wil er steeds terug) en het was de eerste keer dat ik dit zag in het straatbeeld. Vele toeschouwers gingen ook naar de olifant toe, raakten die even aan en gingen met hun hand tot aan hun voorhoofd (heilig hé). Zelf reageerde ik te traag en verwonderd om daarvan een beeld te maken. Zie je wel, ik moet er nog eens terug.
          Bedankt allen,
          mvg,
          Kinglouie
          de gustibus et coloribus non est disputandum
          Greetz, Artur Bex

Comment

Prachtige derde; het BEEST is zeer dominant aanwezig.

Groeten, Bert
            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
            www.bertofotografie.be

Comment

Working...
            X