Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aurore, mooie dageraad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aurore, mooie dageraad

Vanmorgend zag ik deze mooie ochtendlucht!
    Graag jullie leerrijke kritiek.

extra verscherpt:

Last edited by Happy Genes; 14 december 2010, 22:45.
    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Re: Aurore, mooie dageraad

heel mooie lucht, zou hem wel nog iets verscherpen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prima en sfeervolle en kleurrijke opname Mist misschien de juiste scherpte.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik denk dat de foto weg is, aangezien ik hier geen foto zie verschijnen.
        Mijn Flicr

Comment

Ik zie een mooi wolkendek maar ik zie ook oversaturatie. Alles is toch wat te blauw naar mijn mening.
          Retinas
          Canon EOS 50D, 18-200mm IS

Comment

@ Bouk en G.R: Dat het scherpte mist valt mij niet direct op, maar helaas zijn mijn ogen aan't achteruit gaan. Ik heb scherpgesteld op de paarden maar had het misschien beter gedaan op de bomenrij achteraan? Ik heb een up-date gedaan met extra verscherping, is dit beter?

@Retinas: Je opmerking is volledig terecht. Het is ook mijn eigen dikke schuld want pas later zag ik dat mijn witbalans op gloeilamp stond.
            Ik heb eigenlijk geen idee of ik dit kan verbeteren in photoshop, de foto is in jpeg genomen, niet in RAW.
            Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Retinas Bekijk bericht
              Ik zie een mooi wolkendek maar ik zie ook oversaturatie. Alles is toch wat te blauw naar mijn mening.
              Da's ook mijn idee.
              De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Je update is voor mij prima, is ook wat lichter wat de foto ten goede komt. Ook de kleuren vind ik prima, dergelijke luchten bestaan in de realiteit en de grondlaag stoort niet in deze (mislukte) kleurinstelling. Heel mooi hoor
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                X