Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Schitterend onderwerp maar die onvermijdelijke dwarslijnen van de achterruit storen idd een beetje. Heb je dit langs de buitenzijde getrokken? Straf dat je die erdoor zag dan...
Wel goed gezien!
Die veren die m'n voorganger beschrijft lijken zelfs enigszins op een dennenboom.
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Volgende keer auto anders parkeren zodat je deze mooie vrieskunst kan vastleggen door de voorruit
Vormen mooi 'ijskoudblauw' vastgelegd, maar de verwarmingsdraden in de ruit doen jammer genoeg teveel afbreuk aan het geheel.
Volgende keer auto anders parkeren zodat je deze mooie vrieskunst kan vastleggen door de voorruit
Vormen mooi 'ijskoudblauw' vastgelegd, maar de verwarmingsdraden in de ruit doen jammer genoeg teveel afbreuk aan het geheel.
Grtz,
Kurt
Goede tip, mooi effect van de vrieskou maar helaas ook hier jammer van de strepen.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Allen reeds bedankt voor de reactie Die lijnen die voor de ontdooïng moeten zorgen zijn inderdaad wat storend. Kon helaas de opname niet ontberen door zijn speciale structuren en schoonheid en wil dit dan ook met jullie delen. Heb er nog een paar geschoten in andere composities en een paar waar het zonnetje al op schijnt, doch dit is voor later
( Storende lijnen ) voor mij niet.
Ik bekijk deze plaat dan ook in 2 opzichten.,mijn visie,
Het ene kon het andere pas nuttig maken omdat het niet aanwezige pas aanwezig was en dan weer verdween voor een volgende afspraak.
Allen reeds bedankt voor de reactie Die lijnen die voor de ontdooïng moeten zorgen zijn inderdaad wat storend. Kon helaas de opname niet ontberen door zijn speciale structuren en schoonheid en wil dit dan ook met jullie delen. Heb er nog een paar geschoten in andere composities en een paar waar het zonnetje al op schijnt, doch dit is voor later
Hier geef ik je wel gelijk in. Zo'n ijsstructuren kom je niet elke dag tegen. Ik zou ze ook zo vastgelegd hebben hoor
Natuurlijk gaan de reacties steeds over het totaalplaatje dat tentoongesteld wordt.
Knappe opname. In het ijspatroon herken ik "duidelijk " een kerstboompje met een zonnetje achter de takken ... Als ik de foto bekijk, krijg ik ook het gevoel alsof ik naar een soort van stof zit te kijken met fluwelen bestikking op die fluweelzacht aanvoelt,
De lijnen die neem je erbij ... Ik kijk er een beetje " door " aangezien ik aangetrokken wordt door het mooie patroon.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
men moet het maar zien
iets te blauw voor mij persoonlijk
zeer origineel, proficiat
mvg,
eddy
Deka, Kurt, Hilde en Delucce allemaal bedankt, zo slecht is ie toch ook weer ni hé
Heb enkel iets meer contrast gegeven, voor de rest niks aan gedaan. De kleur van het glas, de lucht en de omgeving hebben wel een invloed op dit vriespatroon. Bij deze is het blauw, zeer verrassend... als het zonnetje komt piepen word de kleur anders, ook mooi hoor. Beetje nieuwsgierig maken
storende verwarmingsdraden ? ja, maar dat is niet erg, integendeel !
deze maken het plaatje net af.
het is een registratie van een prachtig fenomeen in een banale situatie, de autoruit.
kan een foto eerlijker de werkelijkheid weergeven ?
zonder die draden zou het voor mij net een mooi maar flauw, inhoudsloos prentje worden.
nu doorkruisen de storende draden, de mooie werkelijkheid en dat is boeiend aan deze foto.
storende verwarmingsdraden ? ja, maar dat is niet erg, integendeel !
deze maken het plaatje net af.
het is een registratie van een prachtig fenomeen in een banale situatie, de autoruit.
kan een foto eerlijker de werkelijkheid weergeven ?
zonder die draden zou het voor mij net een mooi maar flauw, inhoudsloos prentje worden.
nu doorkruisen de storende draden, de mooie werkelijkheid en dat is boeiend aan deze foto.
wel ook iets te blauw voor mij.
Ken jou visie ondertussen al een tijd, met onderbouwde commentaar.
Bedankt voor je reactie
Comment