Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex House of disipline 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Urbex House of disipline 2

Zeer moeilijke lichtomstandigheden daar...

bovenaan: Langs hier kregen de gedetineerden hun eten, dit was één van de grote kamers... De deur belicht met een simpele zaklamp

Hier vermoedelijk de eetruimte

Dit was alles van zonlicht dat ze kregen...

Kortom, de gevangenen van deze tijd hebben een luxeleven tegenover dit. Dit was nog een echte straf om hier te zitten.

Bedankt om te kijken.
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

Re: Urbex House of disipline 2

#1 had je misschien beter in portrait mode genomen. Welke soort zaklamp heb je gebruikt? Ik vind de foto iets mooier wanneer je een andere witbalans neemt, iets koeler; dat geeft beter de sfeer weer. Ik zou de foto ook iets meer oplichten zodat je beter de achtermuur kan zien

#2 is prachtig, eventueel wat perpectiefcorrectie uitvoeren

#3 dit tralieraam is wat minder sprekend in die compo, maar staat er wel mooi op. Al zou ik die ook wat oplichten zodat de roestige steenkleuren wat beter doorkomen.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Veel van urbexfotografie ken ik nog niet, maar ik hou er zeker wel van. Zelf vindt ik de eerste een prachtplaat evenals de tweede, de derde spreekt me dan iets minder aan.
      Op technisch gebied ga ik geen commentaar geven, daar ik er nog niet zoveel vanaf weet.
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Ik heb de eerste aangepast

Miss beter zo? meer detail en lichter van kleur.
        Photography is a way to see the world in detail.
        Fotograaf op rust

Comment

De update van de eerste is al van een heel andere orde, misschien al iets te ver want ik mis hier een bepaalde sfeer. Denk dat de combinatie van de twee het beste resultaat zou kunnen opleveren ? De twee, niets op af te dingen. Al dan niet rechttrekken. Auteur beslist De derde zit wat in een te zwarte sfeer, maar het verhaal is er wel.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
          X