Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Teveel zaken komen in me op bij deze foto ... Te moeilijk voor mij om dit allemaal in één titel te vatten, vandaar titelloos .... Tips en commentaar welkom.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
sluit me aan bij de andere kijkers,
ik kan lang naar de foto kijken, dus meer dan goed.
het eerste dat in mij opkwam = rust.. om te denken.. waag ik de grote sprong ? de sprong naar nog meer rust en vrijheid.
van dit soort fotos kan ik nu echt genieten
bedriegen mn ogen me of loopt die reling in het midden wat gegolfd?
't Zal wellicht aan de leuning zelf liggen ... Op andere foto's vertoont de leuning ook die knikjes ... De leuning staat daar echt op een bocht, dus ik vermoed dat dit de oorzaak is dat de leuning de knikjes vertoont ...
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
De ene springt, de andere valt in slaap en nog anderen genieten... moet er nog iets meer zijn ? Denk van niet Mooi van lijnen, vlakken en diepte. Goede omzetting
Comment