Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
graag vernam ik van jullie wat er beter kon en hoe dit beter kon.
Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
- Camera Model
- Lens
- Sluitertijd
- Diafragma
- ISO waarde
- Belichtingscompensatie
De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
grt,bouk.
Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
- Camera Model
- Lens
- Sluitertijd
- Diafragma
- ISO waarde
- Belichtingscompensatie
De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
grt,bouk.
Hier moet ik op reageren - kan me niet bedwingen Voor mij een overheerlijke opname. Het sterke contrast dat spanning veroorzaakt en waar dan de hoogspanning zijn toegevoegde waarde in vervult. Goed van opbouw. Kortom sterke plaat
Persoonlijk had ik hem misschien wat groter willen zien, dan is de foto iets makkelijker te beoordelen.
Rechts onderaan (links van de grote bomen) stoort die blauwe vlek me wel, deze misschien nog even wegwerken ? Anders
Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L
Persoonlijk had ik hem misschien wat groter willen zien, dan is de foto iets makkelijker te beoordelen.
Rechts onderaan (links van de grote bomen) stoort die blauwe vlek me wel, deze misschien nog even wegwerken ? Anders
die vlek wegwerken, daar moet ik mij eens aanzetten. (oefening baart kunst tenslotte)
Ik ken veeeeeel te weinig van nabewerking.
Comment