Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klaar !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Klaar !

.
    .
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Re: Klaar !

Ik krijg concurrentie Zoals gezegd en plaatwerker is zich daar ook van bewust, naast de klassiekers bestaan er eveneens nog andere stromingen (disciplines) zoals deze. Via creativiteit en bewerking een andere betekenis toekennen aan een foto. Heel eigentijdse moderne stijl, goed van compo en strak. Dat wolkje geeft een realistische toets aan dit onrealistisch werk Benieuwd of nog anderen eveneens zo denken want ik zit af en toe ook in dit zelfde straatje te werken ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Dit soort bewerkingen is niet mijn ding. Desondanks wil ik wel vertellen dat ik je lijnenspel heel goed uitgebalanceerd vind en dat je werk lekker strak oogt.
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Idd G.R., je krijgt er wat concurrentie bij
        Deze zou niet mis staan in zo'n hypermoder/strak huis mooie plaat
        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Knappe foto. Sprint uit het scherm. Het trekken aan de PS-schuifjes loont hier.
          canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Ik krijg concurrentie ...
            Zeker niet bedoeld als concurrentie, wat zou dat trouwens voor zin hebben?
            Mijn oprechte bedoeling was te laten zien dat er (nog) meer mogelijkheden zijn op fotografiegebied.

Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
            Knappe foto. Sprint uit het scherm. Het trekken aan de PS-schuifjes loont hier.
            Er is geen PS aan te pas gekomen hoor. Ik heb bij de vertaling van mijn RAW en de uitsnede
            gebruikgemaakt van DxO en de schuifjes (wegtrekken van bepaalde kleuren) van Aperture.

Allemaal bedankt voor de genoten waardering tot dusver.

Haha, en het wolkje was juist het tegendeel (maar het werkt wel).
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
              Zeker niet bedoeld als concurrentie, wat zou dat trouwens voor zin hebben?
              Mijn oprechte bedoeling was te laten zien dat er (nog) meer mogelijkheden zijn op fotografiegebied.
              Haha, en het wolkje was juist het tegendeel (maar het werkt wel).
              Was voor de lol bedoeld plaatwerker en dat kan ook zijn effect hebben merk ik
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
              X