Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De leiding !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De leiding !

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
    heel boeiend om naar te kijken ,ik wordt bijna meegezogen in deze buis ,ik vind de bewerking juist erg passend hier ,alleen dat blauw randje zou er voor mij niet bij mogen zijn ,heel mooi gedaan raymond
    Zoals bopatje 't zo goed kan verwoorden : 'k volg !
    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

Comment

Doet me denken aan de woofer van mijn Mission luidsprekers. Maar dat wou ik niet
      zeggen. Vind het heel goed hoe je na een foto geplaatst te hebben in gesprek gaat
      met de commentaar schrijvers. Hoffelijk en ter zake. Zoals het hoort. Moesten meer
      mensen doen. Forum wordt er gewoon een stuk boeiender en levendiger door.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Doet me denken aan de woofer van mijn Mission luidsprekers. Maar dat wou ik niet
        zeggen. Vind het heel goed hoe je na een foto geplaatst te hebben in gesprek gaat
        met de commentaar schrijvers. Hoffelijk en ter zake. Zoals het hoort. Moesten meer
        mensen doen. Forum wordt er gewoon een stuk boeiender en levendiger door.
        Ja, Louis dit kan ik alleen maar heel hartelijk appreciëren Maar zo zit jij ook in mekaar, heb dit nog al gezegd en dat siert je in hoge mate
        Soulwax, Bopatje en Jacky, ook bedankt voor de oprechte gevoelens en reactie
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
        X