Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deze was voorbereid ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deze was voorbereid ...

... op winterse temperaturen

Tips en commentaar welkom.

Off topic
    Als vaste treinreizigerster vraag ik me af of de sjaal deel uitmaakt van het nieuwe uniform van het personeel van de NMBS ... Als dat niet het geval was, dan vind ik de kleuren alvast mooi passen bij de nieuwe kleuren van het NMBS uniform.
    ( voor degene die het niet kennen : grijs met oranje " toetsen " her en der in het uniform )
    [/SIZE]
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Re: Deze was voorbereid ...

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
    Als vaste treinreizigerster vraag ik me af of de sjaal deel uitmaakt van het nieuwe uniform van het personeel van de NMBS ...
    Ja, die sjaal maakt deel uit van het uniform

Comment

In deze foto zit heel wat potentieel. Een boeiend geheel van elementen, knap vastgelegd (waarschijnlijk toeval maar dat is een onderdeel van fotografie en daardoor de sterkte van een verrassing)
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi gecadreerd in een moeilijk discipline van de fotografie.
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Curtricias, G.R., Mysti

Bedankt voor het kijken en het commentaar.
          @G.R.
          Wat noem je " toeval " bij het maken van een foto ??? Inderdaad " toeval " dat deze conducteur zijn sjaal aanhad, dat hij net in mijn " zicht " kwam te staan toen ik op de trein zat, dat ik mijn toestel bij de hand had .... Dan toch nog eventjes gewacht totdat hij in mijn ogen de juiste positie had om hem vast te leggen ...

Oef, nu is mijn " probleem " opgelost ... Vind de sjaal echt wel mooi passen bij de kleuren van het nieuwe uniform ...

Oorspronkelijk geplaatst door curtricias Bekijk bericht
          Ja, die sjaal maakt deel uit van het uniform
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
          X