Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ja watte, waar haalt ie het Hier kan je alles en nog wat bij bedenken. Ze leven buiten in de kou. De takjes symboliseren het fragiele en de uitkijk naar wat... Vind de vogeltjes wel mooi (maar ik ken ze niet). Misschien hoort dit laatste ook wel bij de inhoud
Ga nu stoppen anders wordt mijn verhaal te lang
Ja watte, waar haalt ie het Hier kan je alles en nog wat bij bedenken. Ze leven buiten in de kou. De takjes symboliseren het fragiele en de uitkijk naar wat... Vind de vogeltjes wel mooi (maar ik ken ze niet). Misschien hoort dit laatste ook wel bij de inhoud
Ga nu stoppen anders wordt mijn verhaal te lang
Zo zie je maar dat je met de saaie luchten waar we allemaal schrik van hebben toch een fantastische compositie kunt maken waar je onderwerp eruit knalt
Heb deze "Asielzoekers " al een aantal keren bekeken ... Kan helaas de voorgangers niet zo volgen ... Ik heb wat last met het beeld. De asielzoekers zijn me wat te donker op de buik, de takjes komen zo uit het niets onderaan te voorschijn ... Misschien omdat ik minder "zo'n type beelden " gewoon ben om te zien ???
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak wat betreft kleuren en geuren ... 't Zou anders maar saai worden.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Zijn halsbandparkieten die wss in Brussel gefotografeerd zijn ,daar zitten verschillende kolonies.Ze zijn daar vroeger losgelaten en sommige hebben de winter vele jaren geleden overleefd,nu zijn ze er nog planten zich voort.Eigenlijk zijn het dus "nieuwe belgen"!
Klopt inderdaad, 50 stuks zijn er in 1974 losgelaten in Brussel ( Meli).
De populatie wordt nu op meer dan 10000 stuks geschat.
Mooie vogels, jammer voor onze inheemse vogels die er door bedreigd worden.
Heb deze "Asielzoekers " al een aantal keren bekeken ... Kan helaas de voorgangers niet zo volgen ... Ik heb wat last met het beeld. De asielzoekers zijn me wat te donker op de buik, de takjes komen zo uit het niets onderaan te voorschijn ... Misschien omdat ik minder "zo'n type beelden " gewoon ben om te zien ???
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak wat betreft kleuren en geuren ... 't Zou anders maar saai worden.
groeten,
deka
'k Volg hier...
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Zo zie je maar dat je met de saaie luchten waar we allemaal schrik van hebben toch een fantastische compositie kunt maken waar je onderwerp eruit knalt
groeten,
deka
Maar gelukkig was er enkele minuten een straaltje zon van linksboven. Dan is het
jammer natuurlijk dat de buikjes aan de verkeerde kant zitten. Ik was net een andere
foto aan het ontwikkelen aan mijn bureau en ik heb dit geschoten vanuit die positie
(door mijn ruiten heen).
Zijn halsbandparkieten die wss in Brussel gefotografeerd zijn ,daar zitten verschillende kolonies.Ze zijn daar vroeger losgelaten en sommige hebben de winter vele jaren geleden overleefd,nu zijn ze er nog planten zich voort.Eigenlijk zijn het dus "nieuwe belgen"!
Ach, en hier zijn het nieuwe Amsterdammers. Ook hier lijkt elk park van voldoende
grootte recht te hebben op zijn eigen groep exoten.
Ik kan verder uitstekend leven met alle verschillende meningen: het voorkomt saaiheid.
Zie het maar als een soort straatfotografie. Als vogel- of dierenfotografie voldoet het
niet. Daarom ook hier geplaatst in de Beginnershoek.
Comment