Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ontsnapt?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ontsnapt?

    Kleur of zwart/wit?




    Last edited by Mysti; 8 december 2010, 23:21. Reden: foto te groot
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

  • #2
    Re: Ontsnapt?

    Vind de kleurenversie van dit architectonisch hoogstandje (ironie) mooier. De kleur is
    trouwens het enige mooie aan dit mormel. Ontsnapt? Ik weet niet. Ik denk dat hij op
    een dag is thuisgekomen, zijn huis eens goed heeft bekeken, naar boven is gegaan en
    uit het venster gesprongen. Nu ja, dat is ook een vorm van ontsnappen, natuurlijk.

    Comment


    • #3
      Re: Ontsnapt?

      Voorkeur kleur.
      zw/w is te eentonig en dus nog saaier
      Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
      "Casu Consulto - Modo Fac"

      Comment


      • #4
        Re: Ontsnapt?

        In de context sowieso de kleur. Als hij of zij ontsnapt is zal het toch met een serieuze smak gebeurd zijn. Vind de foto niet zo speciaal m.a.w. te lichtvoetig naar de inhoud.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Ontsnapt?

          Ik weet het hier niet zo goed ... Kies deze keer wel voor de kleurversie. Ik heb hier persoonlijk echter wel wat moeite met de hoeveelheid gebouw ... Ik heb een beetje teveel gebouw en te weinig iets anders ... Je kan natuurlijk het gebouw niet verkorten en ik snap ook wel dat je hoe je link wilde leggen met de kledij en de raampjes, maar ik heb wat moeite met het standpunt ( zal wel aan mijn ogen liggen zeker ??? ).
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment

          Working...
          X