Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gestrikt!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gestrikt!

    Ik ben bezig met een ministudio in mekaar te knutselen thuis. Dit is één van de eerste reultaten met en zwarte achtergrond en natuurlijk licht.

    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

  • #2
    Re: Gestrikt!

    Ik denk dat je hier het etiket "Low Key" mag opkleven.
    Van mij krijg je er dan een "geslaagd" bij.

    Alleen is er iets onzuiver aan het uiterst rechtse puntje van lint, misschien een plooitje of een speling van het licht?

    Luc

    Comment


    • #3
      Re: Gestrikt!

      Hoe het komt weet ik niet van mijzelf.
      Meestal houd ik niet zo van dit type geknutsel (te gekunsteld en dan gaat op BD iedereen
      elkaar ook nog nadoen of men blijft zich maar herhalen tot een dodelijke saaiheid is bereikt).

      Maar deze is mooi !

      En zo'n prachtig beperkt gamma.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Gestrikt!

        Ja Bart dit is een wondermooi resultaat Goed gedoseerd van licht maar Luc heeft wel een punt ! Je gaat nog veel plezier beleven aan je ministudiootje. Dit ruikt naar "table-top", ken je dat ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Gestrikt!

          @ allen: Bedankt voor jullie zeer gewaardeerde commentaren.
          @ allen bis: ik ga weer twee nieuwe woorden leren: Low Key = ? en Table top = ?
          @ Luc: Dat dingetje aan het strikje is niets minder dan het strikje zelf wat gekarteld is geraakt door het veelvuldig gebuik.

          Nogmaals bedankt!

          Bart
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

          Comment


          • #6
            Re: Gestrikt!

            En nu nog gebruiken om je beste wensen voor 2011 mee te verpakken ...
            Mooi gedaan en voor mij weer eens een originele benadering van een " strikjeslint ".
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment

            Working...
            X