Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

herfstkeuze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: herfstkeuze

    ja hoor, zal zeker laten weten welke beoordeling ik gekregen heb.
    midden januari staat het hier te lezen.

    Comment


    • #17
      Re: herfstkeuze

      Voor mij foto 3 en dan ook foto 2.
      Maar ik zou nog een klein beetje "voorgrond" afhalen bij 3, dan is er een ietsie pietsie minder " wazige " voorgrond ...
      Foto 2 vind ik ook wel knap hoe je op het idee komt ... 't IS eens een andere benadering van de herfst !
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #18
        Re: herfstkeuze

        wil je niet vertellen hoe die 2de foto tot stand gekomen is ? Zo niet geen enkel probleem het is en blijft een prachtige foto

        grt. Ria

        Comment


        • #19
          Re: herfstkeuze

          Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
          wil je niet vertellen hoe die 2de foto tot stand gekomen is ? Zo niet geen enkel probleem het is en blijft een prachtige foto

          grt. Ria
          Daar hebben vele amateur-fotografen een probleem mee Ria. Waarschijnlijk gaan ze het later meenemen naar het hiernamaals. Toch wel een beetje spijtig hé
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #20
            Re: herfstkeuze

            oeps, .. ik ben hier vergeten neer te pennen hoe foto nr 2 tot stand is gekomen.. sorry.
            ja hoor, iedereen mag weten hoe ik zit te "prutsen"

            wel, gewoon een bewerking in photoshop nl zoals je ziet is er een bol van gemaakt, voor achtergrond heb ik kleurtje genomen die terug te vinden is in het blad (omdat dit het meest in het oog springt) kadertje rond en voilà
            heeeeel simpel hoor. ook toevallig gevonden..

            ik kan smelten van om het even welke "kunst" en daardoor meer zin om van foto's iets puur onherkenbaars te maken dan gewoon de foto te laten voor wat hij is.
            maar als beginnende amateurfotograaf is dit niet echt de bedoeling in een cursus fotografie. dus tja.. zal mij effe moeten inhouden met verder "prutsen" of is het "verprutsen" ?

            Comment

            Working...
            X