Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruggetje.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bruggetje.

Iedereen een gemeende dank voor de reacties
    Het zou kunnen dat je deze foto ergens anders nog kan tegenkomen
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bij mij roept het een super gevoel op .
      Het is mijn stijl
      gr,
      Pimpeltje
      Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
      Pimpel

Comment

Doet me echt wel aan de jaren " stilletjes " denken. Ik zie er hier zo van de felle kerstlampjes bij en van die felgekleurde bollen en kerstfiguurtjes bij die ik in mijn kindertijd met heel veel voorzichtigheid in de boom mocht hangen ...
        Mooi.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

De omvorming naar sepia doet het niet voor mij. Ook de vignettering hoeft niet.
          Ik vind het wel een heel mooi winterplaatje met een goede compo Warme chocomelk erbij, de verwarming wat hoger en genieten.

Grtz,
          Kurt

Comment

Romantiek..dat roept het bij me op en ...nostalgie...het lijkt wel of ik in de doos met foto's van mijn oma aan snuffelen ben , I it.
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk bericht
              Romantiek..dat roept het bij me op en ...nostalgie...het lijkt wel of ik in de doos met foto's van mijn oma aan snuffelen ben , I it.
              Het gevoel van romantiek is algemeen aanwezig merk ik, en dat was dan ook mijn betrachting. En bij Oma is het altijd goed hé Jacky, spijtig dat we ze moeten missen maar de herinnering blijft.
              Allen bedankt
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
              X