Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terug thuis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Terug thuis

Na onze trip naar Belgie waren we te moe om alles dadelijk op te ruimen.
    Onze bagage mocht dus heel even blijven liggen waar ze wou...

Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Re: Terug thuis

Leuk als laatste beeld van een fotoverhaal over een uitstap.
    De donkerste delen zijn - op mijn monitor - nogal dichtgelopen. Ik mis wat detail.
    Luc

Comment

Zoals mijn voorganger, nogal donker.
      Het feit dat je deze foto maakt wil zeggen dat je op dat moment iets ziet dat op dat moment voor u de moeite loont om te fotograferen. Probleem is dat wat je ziet niet altijd hetzelfde is als dat wat je waarneemt in de zoeker en andersom is evenzeer waar.
      Ik denk niet dat wat ik op de foto zie, dat is wat je wou weergeven. De flits geeft al een heel ander sfeerbeeld dan wat je in werkelijkheid zag.
      Neem dit niet als negatiefs op maar wel positief. Dit bevestigd immers dat je eens iets anders wil fotograferen als de dagelijkse huis, tuin en keukenonderwerpen.
      Blijf zo bezig de volgend kan mischien een knaller zijn.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Keihard van contrast kan heel mooi zijn en als je dit inhoudelijk beoogt zoals in deze situatie heb ik daar niks op af te keuren Uiteraard kan je de dichtgelopen partijen wat opkrikken om proberen detail in te krijgen, maar of dat hier moet heb ik mijn twijfels over. De auteur beslist
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
        X