Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zoals mijn voorganger, nogal donker.
Het feit dat je deze foto maakt wil zeggen dat je op dat moment iets ziet dat op dat moment voor u de moeite loont om te fotograferen. Probleem is dat wat je ziet niet altijd hetzelfde is als dat wat je waarneemt in de zoeker en andersom is evenzeer waar.
Ik denk niet dat wat ik op de foto zie, dat is wat je wou weergeven. De flits geeft al een heel ander sfeerbeeld dan wat je in werkelijkheid zag.
Neem dit niet als negatiefs op maar wel positief. Dit bevestigd immers dat je eens iets anders wil fotograferen als de dagelijkse huis, tuin en keukenonderwerpen.
Blijf zo bezig de volgend kan mischien een knaller zijn.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Keihard van contrast kan heel mooi zijn en als je dit inhoudelijk beoogt zoals in deze situatie heb ik daar niks op af te keuren Uiteraard kan je de dichtgelopen partijen wat opkrikken om proberen detail in te krijgen, maar of dat hier moet heb ik mijn twijfels over. De auteur beslist
Comment