Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modern times

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Modern times

Als vervolg op de oude k(n)ar van gisteren...

Ik vind hem zelf wat HDR- achtig ogen terwijl die techniek niet is toegepast... Ik weet dus ook niet of ik er tevreden moet mee zijn of niet. Aan jullie om hem te beoordelen dus!
    Omwille van het dubbele gevoel dat ik er zelf bij heb, vermoed ik dat ik niet zal gespaard blijven. Ik zou zeggen, Vuur!
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Re: Modern times

Als ik mag vuren zal mijn kanon snel verstommen daar ik een hier een sterke opname zie van een nochtans dagelijkse situatie vanwege een ideaal doordacht standpunt. Een fotograaf die weet waar hij mee bezig is
    Last edited by G.R.; 3 december 2010, 11:11.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Geen HDR, toch overal knap belicht, daarom alleen al zeer geslaagd.
      Overal details ...

greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

Comment

Hoi
        Prima foto,
        het HDR (achtige) denk ik heeft te maken met uw instelling witbalans : bewolkt
        Jos
        Site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          vanwege een ideaal doordacht standpunt.
          Je had de mensen in het dorp moeten zien toen ik op de grond lag te kronkelen vlak voor die motorfiets om toch maar die ene perfecte hoek te vinden.
          Dan enkele foto's schieten, rechtstaan en checken, niet tevreden zijn, terug gaan liggen en dat zo'n 3 keer...

Bedankt iedereen overigens voor de positieve reacties, die had ik eerlijk gezegd niet zo verwacht. Merci dus!!!
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Mooie inderdaat
            "You never fail because you made a mistake
            You only win because you try"
            - Marcus Hilton (bekend danser)
            FLICKR

Comment

Ik vind 'm ook super!
              De kleuren, het standpunt, etc...

Nice one!
              Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                Je had de mensen in het dorp moeten zien toen ik op de grond lag te kronkelen vlak voor die motorfiets om toch maar die ene perfecte hoek te vinden.
                Dan enkele foto's schieten, rechtstaan en checken, niet tevreden zijn, terug gaan liggen en dat zo'n 3 keer...

Bedankt iedereen overigens voor de positieve reacties, die had ik eerlijk gezegd niet zo verwacht. Merci dus!!!
                En 't was natuurlijk weer nen Belg (of moet ik Vlaming zeggen) die daar op de Franse grond lag Waarom leggen die Vlamingen er zich toch zo gemakkelijk bij neer ?
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik ben zo'n luie mens die gewoon blijft liggen na het schieten en dan liggend checkt. Mijn
                  knieën bevelen mij dat aan.

Ik had overigens liever meer ruimte vóór de motorfiets gezien en ook de scherpte wat meer
                  naar voren gehaald. De witte plekken op het voertuig lijken mij ook wat uitgebrand hoor.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

Comment

Ik kan maar 1 ding zeggen, Prachtig foto.

Groeten David
                    Photography is a way to see the world in detail.
                    Fotograaf op rust

Comment

Zalig Mysti Ik heb eindeloos veel respect voor mensen die dat kunnen... bekeken worden alsof je ze niet allemaal meer op een rij hebt en toch blijven verder doen voor die ene goede foto ... en deze was het imo volledig waard

Comment

Net zoals plaatwerker zei:
                        Ik zou wat meer scherpte op de bromfiets gelegd hebben.
                        (nu ligt de scherpte vooral op de achterste muur met de kraken, ofwel interpreteer ik dit verkeerd ? :P)

Anders wel een goeie foto
                        Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

Comment

Een hele mooie, van kleuren en sfeer! En dat onscherp zijn van de brommer stoort me niet hoor!
                          Foto's Natuur
                          Foto's Mensen

Comment

zeer sterke compositie van een leuk onderwerp
                            een pessimist is een optimist met ervaring.
                            Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                            Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Eigenlijk mag van mij die ganse hemel er af. Dan zou je iets overhouden waarmee ik dol
                              gaarne in mijn dromen rond crossen wil.

Comment

Working...
                              X