Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 - 2 - 3 - 4 ........

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 1 - 2 - 3 - 4 ........

...........hoedje van, hoedje van,.........

.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: 1 - 2 - 3 - 4 ........

Een leuke, Louis!

Helaas heb ik blijkbaar niet het beste scherm om foto's waar veel sneeuw op staat correct te beoordelen heb ik gemerkt... Wat dat betreft zal ik dus in gebreke moeten blijven...

De kristallen hoed lijkt me scherp genoeg, maar ik had graag ook de rest van het onderwerp vlijmscherp gezien... Stond je misschien te dicht bij of gebruikte je een te groot diafragma?

Greetz
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
      Een leuke, Louis!

Helaas heb ik blijkbaar niet het beste scherm om foto's waar veel sneeuw op staat correct te beoordelen heb ik gemerkt... Wat dat betreft zal ik dus in gebreke moeten blijven...

De kristallen hoed lijkt me scherp genoeg, maar ik had graag ook de rest van het onderwerp vlijmscherp gezien... Stond je misschien te dicht bij of gebruikte je een te groot diafragma?

Greetz
      de exif gegevens kan je uitlezen op de foto en door het gebruik van een 150 mm macro krijg je een beperkt scherptegebied.Vandaar.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Kom kom Louis, je weet het maar al te goed, meer diafragmeren ! Het hoedje van... vind ik wel leuk bedacht
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Een mooie illustratie van de naam van de plant: "Sneeuwbes".
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

hahahaha heel leuk gezien en uitgewerkt, ik denk dat hij zijn hoedje voor je afneemt
            chapeau

grt. Ria

Comment

Working...
            X