Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
spooklandschap
Collapse
X
-
-
Re: spooklandschap
Het zegt jouw misschien wat, maar mij zegt het helemaal niets.... voor mij is het gewoon een vlek. Artistiek is goed, de zaken anders zien is de kern van wat een goede fotograaf nodig heeft, maar dan moet er wel iets te zien zijn....TOYO-FIELD 45AII - Arrax 88 - Yashica Mat 124 G - Pentacon six - Voigtländer Bessa III - Nikon D700 - Nikon D300S - 17,2kg glas om dat alles te doen werken!
-
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo Bekijk berichtHet zegt jouw misschien wat, maar mij zegt het helemaal niets.... voor mij is het gewoon een vlek. Artistiek is goed, de zaken anders zien is de kern van wat een goede fotograaf nodig heeft, maar dan moet er wel iets te zien zijn....
hopelijk leer ik genoeg bij en met ander toestel om toch wat van dit soort lanfschappen te maken.
Comment
-
Ik kan dit soort abstracte weergaven dan weer wel appreciëren doch moet mijn wenkbrauwen fronsen bij je commentaren
Nachtlandschap (of avond) niet geflitst, wat zal de bijdrage zijn van je flits in een landschap als dit zijn denk je ? Niet gemakkelijk van uit een rijdende auto... ook nog met flits vanachter een raam zeker ? Verkeerde bedenkingen dat resulteert in een toevalsopname. En tot slot wilde je de foto plaatsen bij abstract. Met deze foto had je kunnen scoren hoor, maar dan wel zonder je uitleg. Begin eerste te stappen, "beginnershoek" kan je op weg helpen... en dan zal lopen vanzelf wel komen !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht... Met deze foto had je kunnen scoren hoor, maar dan wel zonder je uitleg. ...
Je ontneemt anderen de vrije interpretatie van het resultaat als je hun gedachten al gaat
sturen met tekst. En ja, ik had dezelfde reactie als G.R. maar ik vond dat ik nog een dagje
moest wachten met mijn commentaar.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Het idee was op zich goed genoeg, maar het werd inderdaad een toevalstreffer (waar op zich zelfs niets mis mee is).Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht(Zie hem nu pas, dus geen last van onderschrift )
Mooie foto waar ik in kan verdwalen.
Toevalstreffer, nou en, zonder geluk vaart niemand wel
mss moet ik de foto maar groter maken?
Comment
Comment