Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een mooie qua kleur en sfeer maar persoonlijk zou ik een centimeter of 3 van de lucht weghalen... Dat gedeelte brengt mijns inziens niets bij aan de foto. Integendeel het leidt alleen de aandacht af. Laat maar eens zien...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Een mooie qua kleur en sfeer maar persoonlijk zou ik een centimeter of 3 van de lucht weghalen... Dat gedeelte brengt mijns inziens niets bij aan de foto. Integendeel het leidt alleen de aandacht af. Laat maar eens zien...
Yep, mee eens. Het is welk een knappe opname met goed stukje voorgrond dat de diepte weergeeft
Mooie foto hoor, maar deze had nog mooier geweest hadden de boom links en de takken rechts er niet opgestaan. (Natuurlijk, vanuit dit standpunt kon dit niet anders)
Ik ga ook voor de originele. De lucht draagt bij tot de kleuren. De takken daarentegen zijn nogal storend. Een beetje takken enkel aan de rand van de foto kan een mooie kader opleveren, maar hier is het gewoon te druk.
De foto lijkt me ook onscherp. Exif? Statief gebruikt? Stabilisatie uitgezet?
Ik ga ook voor de originele. De lucht draagt bij tot de kleuren. De takken daarentegen zijn nogal storend. Een beetje takken enkel aan de rand van de foto kan een mooie kader opleveren, maar hier is het gewoon te druk.
De foto lijkt me ook onscherp. Exif? Statief gebruikt? Stabilisatie uitgezet?
neen geen statief gebruikt, stab.heb ik niet ,rechts kli voor exif
Comment