Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuw en Co

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sneeuw en Co

Hier nog enkele foto's...
    blijft enorm hard uitproberen, maar ik geniet er wel van :-)

Re: Sneeuw en Co

Foto 1 een beetje te krap,zijn snuit bv of pootje onderaan staan niet volledig op dus iets meer afstand nemen bij de volgende.

foto 2&3 zeggen me weinig, sorry

grt cona

Comment

Eén is inderdaad een beetje ongelukkig gekadreerd. Snuit tegen het kader, pootjes weg.
      Twee en drie zul je nog eens moeten overdoen, maar dan met een onderwerp. Nu zijn het
      te veel lukraak getrokken prentjes van wat sneeuw.

Comment

En toch zit er een verhaal in 3!
        Heel mooi hoe de zware sneeuw de frêle blaadjes van je struik droevig naar beneden duwt.
        Maar tegelijk zie je de knop van de bloem die zich in deze omstandigheden fier rechtop houdt en ons en mooie bloem belooft in het voorjaar...

Je ziet de dingen dus wel, maar nu moet je echt veel gaan lezen, het forum (vooral beginnershoek raad ik aan) napluizen en vooral proberen met voor éénzelfde foto verschillende instellingen te gebruiken. Zo zullen ook je technische aspecten er op vooruitgaan en kom je binnen de korstste keren met WOW- foto's aanzetten.

Wat zit je hier nu nog te lezen???? Kom op, neem je fototas en trek erop uit!!! Hop!!!

Groeten,
        Mysti
        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

bedankt voor de raad en de kritiek dat wordt enorm geapreccieerd.

mvg
          Michael

Comment

Working...
          X