Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter wandelen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Winter wandelen

winter wandeling tussen de velden

Re: Winter wandelen

ik vind dat de foto precies niet één geheel vormd.
    ik vraag mij af wat je onderwerp nu is ? de wandelaar of het bevroren water.
    bij dergelijke foto's (landschapsfoto's) kun je beter voor een groter f-getal gaan (meer scherptediepte)

dit is natuurlijk mijn mening he. het kan zijn dat anderen er anders over denken of de foto's anders interpreteren.

groetjes
    een pessimist is een optimist met ervaring.
    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
    Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

pssstttt ....

foto ook een beetje rechtzetten
      een pessimist is een optimist met ervaring.
      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
      Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Wat ik wel heel aantrekkelijk vind in de foto is het standpunt, je perspectief. Door zo laag bij de grond te fotograferen, krijg je niet van die geijkte plaatjes.

Comment

Hier gaat het meer om het gevoel dat je wil oproepen dan om het technisch perfecte plaatje denk ik. En je standpunt, alsook de overbelichting en de scheve horizon werken goed mee aan het gevoel. En da's ook fotografie!!!
          Ik vind hem ondanks zijn technische imperfectie dus toch heel leuk om naar te kijken.
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Laag standpunt heel goed, zeker ten opzichte van de persoon. Je hebt wel drie onderwerpen in je foto, bevroren beek - persoon en hoogspanningspaal. Hebben deze 3 met elkaar iets te maken, een surplus ? De te schuine horizon vind ik wel storend in deze opname.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
            X