Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De reden van Zwart Wit is dat ik een cursus Zw/Wit volg.
De opdracht was nachtfotografie in Zw/Wit.
De verklaring is dus duidelijk, hoop ik.
Bedankt voor de reacties.
Mvg,
Eddy
De reden van Zwart Wit is dat ik een cursus Zw/Wit volg.
De opdracht was nachtfotografie in Zw/Wit.
De verklaring is dus duidelijk, hoop ik.
Bedankt voor de reacties.
Mvg,
Eddy
Vanwege je cursus fotografie, mag ik zo vrij zijn dan een beetje strenger te zijn wel in de positieve zin voor zover ik kan bijdragen ? Beeldvulling en vlakverdeling : je hoofdmotief (kasteeltje) past perfect in het midden als je die rotonde als cirkel gebruikt en dan ook tot daar onderaan afsnijdt (in dit geval). Kan je ook dadelijk ter plekke zo opnemen. Het huidige is wat onevenwichtig door de bank (en nog wat) rechts vooraan. Hier had je de compo moeten indelen (vlakverdeling) dat het hoofdmotief (kasteeltje) links in beeld komt en dan de bank rechts als diepte gebruiken en tegengewicht. De rest zit tamelijk goed.
Voilà, als het je kan helpen ?! Wil hier niet de betweter uithangen hé, verre van, en je kan gewoon alles negeren - dan heb ik niks gezegd
De kleur zou ik maar achterwege laten omdat de kleuren niet goed zitten (vind ik) en daar zal je in de cursus nog wel wat over opsteken zeker. Succes, en laat ons iets weten a.u.b. want wij nemen vrijwillig toch wat tijd voor jou, is het niet !!!
Serieus? Mijne D60 staat anders altijd op 100 of is dat pas zo vanaf de betere modellen?
Mijn D3000 staat ook steeds op 100, dus ik veronderstel van niet.
“He who criticizes sharply, may be called impertinent,
but he who criticizes constructively, may be called an inspiration.” flickr @ doryblue / Tumblr / Nikon D3000
Comment